אפל שחררה גרסת בטא ציבורית שנייה של iOS 17 ו-iPadOS 17

הגרסה החגשה כוללת תכונות חדשות, כמו אפשרות StandBy ותוספות רבות באפליקציות AirDrop ,FaceTime, ספארי, מפות, תמונות ועוד ● כמו כן, אפל שחררה גרסה מתוקנת למפתחים

זמינה: גרסת בטא ציבורית שנייה של iOS 17.

אפל פרסמה אתמול (ב') את גרסת הבטא הציבורית השנייה של iOS 17 ו-iPadOS 17, המאפשרת למשתמשים ולמפתחים לבחון את התוכנה לקראת השקתה. הבטא השנייה מגיעה קצת יותר משבועיים לאחר הבטא הראשונה וכוללת את התוכן של גרסת הבטא הרביעית למפתחים שפורסמה בשבוע שעבר, אם כי אפל פרסמה אתמול גם גרסת בטא מתוקנת למפתחים.

בנוסף ל-iOS 17 ול-macOS Sonoma, זמינות גרסאות בטא ציבוריות חדשות של tvOS 17, watchOS 10 ותוכנת HomePod 17.

בודקי בטא ציבוריים שנרשמו לתוכנית בדיקות הבטא של אפל יכולים להוריד את העדכונים של iOS 17 ו-iPadOS 17 על ידי פתיחת אפליקציית ההגדרות, מעבר לכללי, הקשה על עדכון תוכנה ומעבר לאפשרות iOS 17 Public Beta.

ב-iOS 17 נוספה אפשרות StandBy חדשה לאייפון, המאפשרת לו לשמש כמרכז מידע כשהוא במצב אופקי ומחובר למטען. מצב ההמתנה מציג את השעה, פעילויות חיות, התראות נכנסות ו-ווידג'טים.

בנושא הווידג'טים – הווידג'טים שבהם משתמשים במסך הנעילה ובמסך הבית הם אינטראקטיביים, כך שניתן לבצע פעולות כמו לשלוט באור חכם או לסמן תזכורת מבלי לפתוח אפליקציה. אפשרות התיקון האוטומטי נוחה יותר מבעבר, וקל יותר לתקן טעויות בהקשה מהירה.

ל-AirDrop נוספה תכונה חדשה בשם NameDrop לשיתוף מהיר של פרטי קשר עם אדם בקרבת מקום, ולאפליקציית הטלפון יש פוסטרים ליצירת קשר, הניתנים להתאמה אישית ואפשרים למשתמש לבחור מה אנשים רואים כשהוא מתקשר אליהם.

חידוש נוסף הוא תצוגה של דואר קולי בשידור חי ישירות על מסך הנעילה כדי שניתן היה להחליט אם להשיב מיידית אם ההודעה חשובה, ולאפליקציית ההודעות יש מראה מעודן ותכונת צ'ק-אין שנועדה לעזור למשתמש להגיע ליעד בבטחה.

FaceTime תומך בהודעות וידיאו כך שניתן להשאיר הודעת וידיאו קולית. בדפדפן ספארי נוסף חלון גלישה פרטי נעול ותכונת שיתוף סיסמאות ומניעת מעקב טובה יותר. אפליקציית המפות פועלת כעת במצב לא מקוון, ואפליקציית התמונות יכולה לזהות את חיות המחמד שלכם, ו-Visual Look Up פועל עם מזון, סמלים, סרטונים ועוד.

באפליקציית הבריאות נוספה תכונה חדשה למעקב אחר מצבי רוח, ובהמשך השנה, אפל גם מתכננת להוסיף אפליקציית יומן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים