רבעון טוב לפלייטיקה: הרווח הנקי עלה ביותר מפי שניים

ההכנסות של ענקית הגיימינג אמנם ירדו במעט ברבעון השני, אך הרווח הנקי שלה קפץ ב-108%

תוצאות טובות. פלייטיקה.

ענקית הגיימינג הישראלית במקורה פלייטיקה פרסמה היום (ג') את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של השנה, והם טובים, בסך הכול: ההכנסות אמנם קטנו במעט, אבל מנגד, הרווח הנקי רשם עלייה תלולה.

נתוני הרבעון מראים כי בעוד שההוצאות של החברה ירדו במהלכו ב-13.9% ל-503.6 מיליון דולר, ההכנסות קטנו ב-2.6% "בלבד" ל-642.8 מיליון. היחס הזה סייע להביא לעליות ניכרות ברווחיות: הרווח התפעולי צמח ב-52.5% ל-139.2 מיליון דולר והרווח הנקי זינק ב-108% ל-75.7 מיליון.

מדובר במגמה חיובית בהרבה מזו שנרשמה ברבעון הראשון של השנה, שבו ההכנסות של פלייטיקה ירדו ב-3.1% והרווח הנקי שלה עלה ב-1.1% בלבד. עם זאת, הנתונים המספריים היו אז טובים יותר: החברה רשמה בשלושת החודשים הראשונים של השנה הכנסות של 656.2 מיליון דולר ורווח של 84.1 מיליון.

מה באשר לששת החודשים הראשונים של השנה? בניגוד לרבעון השני, שבו היחס היה לטובת ההכנסות, בסיכום המחצית הראשונה אלה ירדו יותר מאשר ההוצאות: הכנסות החברה צנחו ב-28% ל-1.3 מיליארד דולר וההוצאות – ב-10.4% למיליארד דולר. הרווח התפעולי גדל ב-13.77% ל-291.6 מיליון וזה הנקי – ב-9.7% ל-437.7 מיליון.

רוברט אנטוקול, ממייסדי ומנכ"ל פלייטיקה.

רוברט אנטוקול, ממייסדי ומנכ"ל פלייטיקה. צילום: יח"צ

רוברט אנטוקול, ממייסדי ומנכ"ל פלייטיקה, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "המומחיות והיכולות הטכנולוגיות המתקדמות הם המניעים לרווחיות הפיננסית שלנו וליצירה איתנה של תזרימי מזומנים (התזרים של החברה מתקרב למיליארד דולר – גב"ז). באמצעות שילוב של מיטב המוחות בענף המשחקים עם יכולות מהפכניות רכישה ומוניטיזציה, אנחנו מנצלים את מלוא הפוטנציאל במשחקים שלנו ויש לנו את כל מה שדרוש כדי להעלות את שווי הנכסים שאנחנו רוכשים – כפי שהוכחנו באחרונה עם רכישת הזיכיון למשחק Governor of Poker".

קרייג אברהמס, הנשיא ומנהל הכספים הראשי של פלייטיקה, ציין כי "הסתגלנו לסביבה המשתנה בעולם המשחקים בשלב מוקדם, וכתוצאה מכך אנחנו מיטיבים לזהות עסקאות מיזוג ורכישות, שמחזקות את הצמיחה של הפורטפוליו שלנו. משחקי הקז'ואל המצליחים ביותר שלנו הציגו צמיחה מרשימה ופלטפורמת השיווק ישירות לצרכן הניבה הכנסות שיא, עם צמיחה מתמשכת חזקה. אנחנו ממשיכים להפיק תועלת מיחסינו הטובים עם מיליוני השחקנים בעולם ומההתמחות שלנו ב-LiveOps".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים