בזק תחבר את כל בסיסי צה"ל לסיבים אופטיים

העסקה מוערכת ב-125 מיליון שקלים ותימשך על פני חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות, ובמסגרתה תמשיך בזק את פריסת התשתית, תתחזק את הרשת הצה״לית ותחבר את בסיסי צה״ל הפרוסים בכל הארץ

יגיעו לכל בסיסי צה"ל. סיבים אופטיים.

מינהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) ובזק חתמו על הסכם חדש להקמה, שימוש, אחזקה ופיתוח תשתיות סיבים אופטיים בבסיסי צה״ל. העסקה מוערכת בכ-125 מיליון שקלים ועתידה להימשך על פני תקופה של חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות. במסגרת ההסכם החדש תמשיך בזק את פריסת התשתית, תתחזק את הרשת הצה״לית ותחבר את בסיסי צה״ל הפרוסים בכל הארץ.

ראש חטיבת רכש תקשוב במנה"ר, ד': "לאחר תקופה של עבודת מטה מורכבת ואינטנסיבית שכללה דיונים רבים בדרגים בכירים ביחידת חושן, בבזק ובמשרד הביטחון, אנחנו שמחים ומברכים על חידוש ההסכם עם בזק. ההסכם משכלל את צורכי התקשורת של צה"ל בשנים הבאות ויאפשר קפיצה טכנולוגית, בעידן שבו תעבורת המידע באופן מהיר ואיכותי הינה הכרחית לפעילות המבצעית של צה״ל״.

אל״מ ענת הרשקוביץ, מפקדת חושן ביחידת לוטם באגף התקשוב בצה"ל, ציינה, כי ״ההסכם עם בזק מהווה אבן דרך משמעותית בהעצמת הטרנספורמציה הדיגיטלית בצה״ל באמצעות הגעת תשתית סיבים אופטית לכל צורך מיקום שאליו צה״ל נדרש, וזאת על מנת לכונן מרחב דיגיטלי עשיר. יחידת לוטם מברכת על המשך שיתוף הפעולה עם חברת בזק כחברה מרכזית בשוק התקשורת הישראלי ומצפה להמשך עשייה פורה ומשמעותית״.

ניר דוד, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק.

ניר דוד, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק. צילום: רמי זרנגר

סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, ניר דוד: "מדובר בהסכם אסטרטגי, המהווה מנוע צמיחה והכנסה עתידית ארוכת טווח לבזק. בהסכם החדש בזק תאפשר את חיזוק הרשת הקיימת על ידי עיבוי והרחבת הפריסה, זאת במקביל למתן שירות ותחזוקה בפריסה ארצית 24 שעות ביממה. מהלך פריסת הסיבים בבסיסי צה"ל מצטרף לתנופת פריסת הסיבים שבזק מבצעת ברחבי הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים