סלקום זכתה במכרז תשתיות ותקשורת גדול ברמת גן

החברה תיתן לעיריית רמת גן שירותי תקשורת מקצה לקצה ותשתיות, כולל אינטרנט, תקשורת קווית וטלפוניה ● היקף המכרז: עשרות מיליוני שקלים

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

סלקום זכתה באחרונה במכרז לאספקת שרותי תשתיות ותקשורת לעיריית רמת גן. משך ההתקשרות הוא לחמש שנים, עם אופציה להארכה. היקפו הכולל של הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים ומשמעותו היא שסלקום תחליף חלק ניכר מתשתיות בזק בעיר, למעט תשתיות של קווי נחושת ותשתיות מסורתיות.

כחלק מתכולת המכרז תעניק סלקום לעיריית רמת גן שירותי תקשורת מקצה לקצה, וכן תשתיות שישמשו אותה בשגרה ובחירום – לרבות אינטרנט, תקשורת קווית וטלפוניה. בנוסף, סלקום תקים עבורה תשתיות אופטיות פרטיות ותשתיות אלחוטיות בקצב גבוה עם שיהוי נמוך וגיבוי לתקלות, ותספק לה רכיבי אינטרנט של הדברים ומגוון אלמנטים של עיר חכמה.

המכרז פורסם לפני שמונה חודשים והוא היה מורכב מאוד. בקו הסיום שלו נותרו סלקום ובזק בלבד.

"אחד המכרזים פורצי הדרך בשלטון המקומי"

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן, שהוביל את המכרז, אמר כי "זהו אחד המכרזים פורצי הדרך בשלטון המקומי. הוכחנו בפעם הראשונה שניתן להתנתק מתשתיות ויישומי בזק, ולפרוש תשתיות שיאפשרו לנו ליישם שירותים ורכיבים שונים, כמו מצלמות, בחלקים שונים של העיר, שעד כה לא היה ניתן לעשות זאת. כך, למשל, ניתן יהיה לפרוש תשתיות בדרום ובמזרח רמת גן, שעד כה אף ספק לא נכנס לשם, בגלל חוסר כדאיות כלכלית".

לדבריו, "המכרז אופיין כך שיהיה ערוך לחזון העירייה ל-2035, ויהיה מוביל בעולמות הממשלתי והמוניציפלי. הוא מתיישב עם הטרנספורמציה הדיגיטלית שמיושמת בעיריית רמת גן בחמש השנים אחרונות, מה שמיצב את רמת גן כעיר מובילה בישראל בתחום המחשוב – על פי מדד דלויט, שפורסם לא מכבר".

נח ציין כי "תהליך היישום והפרישה יחל בקרוב, והוא יאפשר גם מיפוי וקביעת סדרי עדיפויות בכל תחום התשתיות בעיר. כל פרויקט חדש שמתוכנן בעיר יהיה על בסיס תשתיות סלקום".

סיון שושן לישע, סמנכ"ל המגזר העסקי בסלקום, ציינה כי "השירותים החדשים יצטרפו למגוון השירותים שאנחנו מעניקים לעיריית רמת גן בתחומי הסלולר והעיר החכמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים