האם גוגל תציג סוף-סוף את המתקפל שלה בכנס המפתחים הקרוב?

כך טוען דיווח של CNBC שטוען, כי השיג חומרי שיווק פנימיים של גוגל על המכשיר, המעידים על כך שה-Pixel Fold שלה יושק בכנס המפתחים השנתי הצפוי בחודש הבא ויוצע למכירה ביוני הקרוב

תוצאות טובות. גוגל.

מזה חודשים רבים מסתובבות שמועות והדלפות לכאורה על הסמארטפון המתקפל הצפוי של גוגל, בינתיים בלי תוצאה. כעת, שמועת ה"זהב" האחרונה מדברת על כך שגוגל תציג את ה-Pixel Fold שלה בכנס המפתחים הקרוב ב-10 במאי, עם זמינות בשוק לא לפני יוני – זאת בהתבסס על דיווח של CNBC, שטוען כי השיג חומרי שיווק פנימיים על המכשיר.

הדיווח של CNBC מאשש דיווחים והדלפות שכבר פורסמו, המדברים על מכשיר בגודל 5.8 אינץ' במצב סגור, שנפתח לטאבלט בגודל 7.6 אינץ', המופעל על ידי מעבד Tensor G2 של גוגל, ובמחיר של החל מ-1,700 דולר וצפונה – מה שהופך אותו למתחרה ישיר ל-Galaxy Z Fold 4 של סמסונג שעלותו היא 1,800 דולר.

בדיווח של CNBC מדגישים הבדל אחד חשוב הין שני המכשירים שעולה מן המסמכים שהודלפו, וטוענים של-Pixel Fold תהיה סוללה גדולה יותר, שלפי גוגל "תחזיק מעמד למשך 24 שעות, או עד 72 שעות במצב צריכת חשמל נמוכה". עוד על פי הדיווח הטלפון יהיה כבד יותר בכ-283 ג' מהמכשיר של סמסונג.

מסרי השיווק של גוגל למכשיר יטענו כנראה, שיש לה "הציר העמיד ביותר במכשיר מתקפל", ו"ינגנו" על הציר הבעייתי ב-Galaxy Fold המקורי שלה משנת 2019, ועל כך שמשתמשים עדיין חוו בעיות גם ב-Z Fold 3 מ-2021.

לפי הדיווחים, גוגל גם תציע שעון Pixel בחינם ברכישת המתקפל, בדומה לסמסונג, שמציעה לפעמים שעון Galaxy בחינם עם הטלפונים המתקפלים שלה.

כך ייראה ה-Pixel Fold לפי ציוץ בטוויטר של OnLeaks@:

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים