אמדוקס רוכשת חברת SaaS בריטית ב-188 מיליון דולר

הפתרונות של הנרכשת, MYCOM OSI, כוללים מערכות לניהול ביצועי הרשת, תקלות רשת וניהול איכות השירות בה ● העסקה צפויה להיסגר ברבעון האחרון של השנה

שוקי שפר, מנכ"ל אמדוקס.

אמדוקס הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את החברה הבריטית MYCOM OSI, שמספקת פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) לבקרת והבטחת שירותים ורשתות תקשורת בסביבה מבוססת ענן. לקוחות הנרכשת הם ספקיות תקשורת ברחבי העולם, לרבות כאלה שמספקות שירותי 5G, והרכישה מבוצעת תמורת 188 מיליון דולר. הצפי הוא שהעסקה תיסגר ברבעון האחרון של השנה ולא תניב לאמדוקס הכנסות משמעותיות (פחות מ-1%) ב-2022.

הרכישה תרחיב את הפורטפוליו של אמדוקס בתחום הרשת לפתרונות מקיפים לניהול ואופטימיזציה של משאבי הרשת והשירותים שעליה, עם יכולות לבקרת והבטחת רשתות הדור הבא. פתרונות בקרת והבטחת הרשת של MYCOM OSI כוללים מערכות לניהול ביצועי הרשת, תקלות רשת וניהול איכות השירות בה. זאת, תוך שימוש ביכולות בינה מלאכותית ולמידת מכונה לזיהוי וחיזוי אנומליות ברשת, ועל מנת לאפשר פתרון תקלות אוטומטי ומבוסס AI במעגל סגור.

MYCOM OSI היא חברה פרטית שמספקת פתרונות ויישומים לבקרת והבטחת שירותי 5G ללקוחות רבים עם רשתות דור חמישי, וכן עבור רשתות של מפעילות תקשורת קוויות, שהופכות ליותר וירטואליות, מבוססות קונטיינרים ותוכנה. המטה שלה נמצא בלונדון ויש לה משרדים בארצות הברית, צרפת, איחוד האמירויות, הודו וסינגפור.

"מהלך צמיחה אסטרטגי"

שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, כינה את הרכישה "מהלך צמיחה אסטרטגי, שמתווסף לרכישות מוצלחות אחרות שלנו בעולמות הרשת והענן, והוא מביא לידי ביטוי את שלוש פעילויות הליבה שעליהן נשענת האסטרטגיה שלנו: אוטומציה חכמה של הרשת, 5G והענן". לדבריו, "ככל שהרשת והשירותים של עידן הדור החמישי הופכים לדינמיים ומורכבים יותר, גישה הוליסטית מקיפה היא הכרחית וניתן להשיגה רק עם פתרון משמעותי להבטחת הרשת, המושתת על בינה מלאכותית. לכן ביצענו את הרכישה".

אנדרו קול, מנכ"ל MYCOM OSI, אמר כי "הרכישה מאפשרת לשלב את המומחיות שלנו ושל אמדוקס תחת קורת גג אחת. בתקופה של טרנספורמציה מהירה בענף התקשורת, ניצור ביחד מגוון רחב של יישומים משלימים וחדשניים, כגון אוטומציה במעגל סגור, על מנת לסייע לספקיות שירותי התקשורת לפרוס רשתות ושירותי 5G בקנה מידה גדול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים