חדש בטלגרם: תשלומים במטבע קריפטוגרפי

החברה מאפשרת לשלם בשיחות באפליקציה במטבע הווירטואלי טונקוין ● איך עושים את זה?

טלגרם.

טלגרם מצטרפת לטרנד של אפשור תשלומים במטבעות קריפטוגרפיים: מעתה ניתן לשלם באפליקציה באמצעות מטבע הטונקוין (Toncoin) של ארגון הרשת הפתוחה (TON – ר"ת של The Open Network).

התשלום ניתן לביצוע ישירות מהצ'טים בטלגרם, ללא עמלה. TON הודיע על כך בציוץ שהיא פרסמה בחשבון הטוויטר שלו. על פי הציוץ, "מעתה ניתן לשלוח טונקוין לכל משתמש בטלגרם, מבלי לשלם עמלה על כך".

שירות נוסף שטלגרם השיקה הוא אפשרות לקנות מטבעות ביטקוין באמצעות האפליקציה.

טלגרם החלה בעבר במהלכים להשקת טוקן משלה, אולם זנחה את הרעיון בעקבות תביעה שרשות ניירות ערך של ארצות הברית (SEC) הגישה נגדה, לאחר שגייסה 1.7 מיליון דולר על מנת לפתח את הטוקן המדובר. לדברי הרשות, מה שטלגרם עשתה במהלך הזה הוא "הצעת טוקן באופן לא חוקי". בהמשך, טלגרם שילמה קנס לרשות על המהלך והחזירה את הכסף למשקיעים. במקום זה, היא החליטה לאפשר את השימוש במטבע טונקוין, שזכה בעבר לשבח וקידום מצד מנכ"ל החברה, פאבל דורוב.

בסרטון שהעלה לצד הציוץ, ושניתן לראות כאן למעלה, מסביר ארגון TON כיצד לבצע טרנזקציות באמצעות המטבע הווירטואלי על גבי הפלטפורמה של טלגרם. כדי לעשות זאת, מה שצריך הוא להעלות את בוט הארנק של טלגרם לתפריט התשלומים האישי באפליקציה. את התשלום ניתן לבצע באמצעות כרטיס בנקאי, ולהעביר אותו לארנקים אחרים. בזמן שרוצים לבצע את התשלום בצ'ט, יש ללחוץ על הארנק בתפריט התשלומים, להקליד את הסכום שרוצים לשלוח, לאשר את הפרטים וללחוץ על "שלח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מצויין!

    גאוני! סופסוף חופש אמיתי בשליחה וקבלת תשלומים! מבלי לשלם עמלת חארטא כמו לביט וכל שאר הבנקים

אירועים קרובים