הוט מצטרפת למטאוורס – בעונה החדשה של זגורי אימפריה

העונה החדשה של סדרת הלהיט של הוט, שתעלה השנה, תשודר באמצעות הטכנולוגיה החדשנית ● החברה הודיעה כי תשלים את פריסת הסיבים האופטיים עד סוף 2025

מעניין איך ייראה עוז זהבי במטאוורס... בתמונה: משתתפי זגורי אימפריה.

הוט הציגה היום (א') את עונת השידורים החדשה שלה, לצד פעילויות בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות. שתי חדשות מעניינות מאירוע ההשקה, שנערך בתל אביב, הן: החברה הודיעה שהיא תשקיע מעל מיליארד שקלים בתשתיות ברחבי המדינה ושהיא מצטרפת לטרנד המטאוורס עם העונה החדשה של סדרת הדרמה שלה, זגורי אימפריה, שתשודר בטכנולוגיה זו. השחקן הראשי בעונות הקודמות של הסדרה, משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, לא ישתתף בעונה הנוכחית.

מטאוורס היא טכנולוגיה שמאפשרת שילוב של העולמות הפיזי והווירטואלי, לטובת שימושים כגון עבודה, שיחות מרובות משתתפים, משחקים – ותוכניות טלוויזיה. הוט לא פירטה מה שידור של העונה החדשה של זגורי אימפריה בדיוק אומר, אולם ציינה כי היא "משקיעה מיליוני שקלים בשיתופי פעולה ופיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו לה לספק חוויית צפייה עתידנית".

כמו כן, החברה תודיע כי תשיק במהלך השנה מכשיר מולטימדיה בשם HOT One, שיתמוך ב-Wi-Fi 6, גוגל אסיסטנט ו-HDR. ברבעון השני עתידה החברה להוציא אפליקציה ייעודית של HOT ל-Apple TV. שירות חדש שלה, Deep Link, יאפשר צפייה בתכני הוט ובתכנים נוספים של כל שירותי הסטרימינג שיהיו בישראל במסך אחד.

כמו כן, בהוט ציינו כי החברה פרסה סיבים אופטיים, באמצעות מיזם הסיבים IBC, ל-35% מבתי האב בישראל. לפי הוט, עד סוף השנה הסיבים האופטיים שלה יגיעו ל-1.1 מיליון בתי אב, והפריסה המלאה תושלם עד סוף 2025. בחברה ציינו כי עד לאותו המועד, לכ-70% מלקוחות הוט מובייל תהיה גישה לרשת דור 5. כיום עומד הנתון על 35% כיסוי.

הסדרה הנצפית ביותר בהוט השנה. שבאבניקים

הסדרה הנצפית ביותר בהוט השנה. שבאבניקים צילום: יח"צ

באשר לתוכן, בהוט ציינו כי החברה מכרה השנה 10 סדרות שלה לחו"ל, בהן לאבד את אליס, מלכות (בהשתתפות ריטה) ואופוריה. הסדרה הנצפית ביותר בשנה האחרונה בהוט הייתה העונה השנייה של שבאבניקים – סדרה עלילתית שעוסקת בצעירים מהחברה החרדית.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט, ציינה כי "השקעות העתק שאנחנו מבצעים מאפשרות לנו לספק חוויית לקוח איכותית ומקיפה באמצעות שירותי תקשורת מתקדמים. פיתוחים חדשניים שנציג השנה יהפכו את מסך הטלוויזיה למרכז התקשורת הביתי, שייתן מענה לכל צרכי התוכן והתקשורת הפנים ביתיים והחיצוניים של הלקוח. השנה נמשיך בהשקעה המסיבית בפרישת תשתיות ונגיע ל-1.1 מיליון בתי אב שיהיו מחוברים לסיבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים