שר התקשורת מינה צוות להקדמת פריסת הסיבים בחברה הערבית

אבישר בן-חורין, מנכל"ית משרד התקשרות וראש הצוות: " אנו נבחן  את כל הכלים העומדים לרשותנו כדי להקדים את הפריסה ביישובים הערביים"

המנכ"לית הפורשת של משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין.

שר התקשורת, יועז הנדל, הקים צוות בין משרדי במטרה להקדים את פריסת הסיבים האופטיים במגזר הערבי.

הצוות, שבראשו עומדת מנכ״לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, נדרש לבחון את החסמים, האתגרים והכלים להקדמת פריסת תשתית אינטרנט מהיר ביישובי המגזר הערבי ובנושאים כמו מצב התשתיות הקיים והתאמת ההיצע לביקוש; רמת הביקושים לשירותי אינטרנט מתקדמים ביישובי המגזר; צמצום חסמי הפריסה ביישוביי המגזר; דרכים להגברת כדאיות לפרישת חברות התקשורת במגזר ועוד.

בשלב הראשו,ן הצוות הבין משרדי מפרסם היום לציבור קול קורא להתייחסות וקבלת עמדות.

אבישר בן-חורין אמרה היום, כי "המפתח לצמצום פערים בחברה הישראלית טמון ביכולת של האנשים להתחבר לידע, לטכנולוגיה, לשוק התעסוקה, ולחינוך איכותי. תשתיות מתקדמות ואינטרנט מהיר ביישובים במגזר הערבי הן קריטיות לסגירת הפערים והשתלבות בחברה ובכלכלה הישראלית. זה תפקידינו לדאוג שהאזורים האלו ייפרשו בהקדם האפשרי, ואנחנו עושים את זה לא רק באמצעות קופת התמרוץ, אלא גם באמצעות מהלכי דה רגולציה בשוק, שמכניסים יותר ויותר שחקנים לשוק התקשורת. אנו נבחן  את כל הכלים העומדים לרשותנו כדי להקדים את הפריסה ביישובים הערביים, נצמצם חסמי פריסה, נעודד ונתמרץ חברות לעמוד בלוחות זמנים מוגדרים ונשקול חלופות טכנולוגיות לפריסת סיבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים