הגיעה לפסגה: שיאומי הדיחה את סמסונג מהמקום הראשון בין יצרניות הסמארטפונים

כך מראים הממצאים של הדו"ח האחרון של חברת המחקרים קאונטרפוינט, שגם מסייגת ואומרת, כי ייתכן שהממצאים האלה ארעיים והתרחשו בשל מחסור של מכשירים זמינים שחוותה סמסונג בשל התפרצות מחודשת של המגיפה בווייטנאם

האם תצליח לשמור על המקום בפסגה גם בחודשים הבאים? שיאומי

היצרנית הסינית שיאומי קוטפת את פירות אסטרטגיית הכניסה שלה לשווקים הבינלאומיים, תוך ניצול נחוש של השקיעה של וואווי בשל הסנקציות האמריקניות. בחודש יוני האחרון סומנה יצרנית מכשירי ה-Mi כיצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, כשעקפה שוב את אפל, והדיחה מהמקום הראשון את סמסונג, שמזה שנים תופסת את הפסגה ברשימת היצרניות המובילות.

לפי דו"ח של חברת המחקרים קאונטרפוינט, הייתה שיאומי בחודש יוני המותג הצומח ביותר, עם קפיצה של 26% במכירות יחסית לחודש קודם, והצליחה לכבוש נתח של 17.1% משוק הסמארטפונים העולמי. סמסונג עמדה על נתח שוק של 15.7%, ואפל על 14.3%.

"מאז שוואווי החלה לדעוך, השקיעה שיאומי מאמצים עקביים ואגרסיביים כדי למלא את הפער שנוצר", ציין טארון פאטנאק, מנהל המחקר בקאונטרפוינט. לדבריו, שיאומי ביצעה "פלישות" לטריטוריות שקודם לכן נשלטו על ידי וואווי – כמו סין, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

עם זאת, האנליסטים של חברת המחקרים סייגו את הממצאים האלה וציינו, כי אחת הסיבות שבגללן סמסונג חוותה בעיה בשמירה על רמת הדרישה למכשירים שלה, לאביזרים ולרכיבים באופן כללי היא ההתפרצות המחודשת של מגיפת הקורונה בווייטנאם, שפגעה ביכולת הייצור של סמסונג בחודש יוני האחרון וגרמה למחסור במכשירים זמינים, מה שמאותת אולי שהממצאים האלה ארעיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים