וואווי תובעת את ה-FCC נגד הגדרתה כאיום על הביטחון הלאומי

לאחר שהגישה כבר כמה תביעות, שבחלקן נדחו, וואווי מסלימה את המלחמה מול ה-FCC והגישה תביעה נוספת בדרישה לבטל את הגדרתה על ידי הרגולטור אמריקני כאיום על הביטחון הלאומי בטענה, כי מיתוג זה היה "שיקול דעת שגוי, שרירותי וגחמני – ולא נתמך בראיה ממשית" ● ה-FCC: ההגדרה "הייתה מבוססת על ראיות מוצקות שמצא ה-FCC וכמה סוכנויות ביטחון לאומיות נוספות"

הוחרמה במסגרת המאבק של ארה"ב בסין. וואווי. צילום: BigStock

וואווי (Huawei) מסלימה את המלחמה מול ה-FCC, רשות התקשורת האמריקנית, והגישה תביעה בדרישה לבטל את הגדרתה על ידי הרגולטור אמריקני כאיום על הביטחון הלאומי.

בתביעה שהגישה, טוענת ענקית התקשורת הסינית, כי ה-FCC חרגה מסמכותה הסטטוטורית כשהגדירה אותה כאיום, וכי מיתוג זה היה "שיקול דעת שגוי, שרירותי וגחמני – ולא נתמך בראיה ממשית". החברה מבקשת מבית המשפט לבטל את ההגדרה ו"לספק סעדים דומים שבית המשפט ימצא כראויים".

בתגובה לכך, אמר לתקשורת נציג של ה-FCC, כי ההגדרה "הייתה מבוססת על ראיות מוצקות שמצא ה-FCC וכמה סוכנויות ביטחון לאומיות נוספות", והוסיף, כי "נמשיך להגן על החלטתנו".

ביוני -2020 הגדירה ה-FCC באופן רשמי את וואווי ואת ZTE כאיום ביטחוני, ואף דחתה את דרישתן של שתי החברות לבטל את ההגדרה.

ההגדרה, שנעשתה מתוקף חוק מנובמבר 2019, מונעת ממפעילות אמריקניות הנהנות ממימון ממשלתי לרכוש או להחזיק ציוד של החברות שתחת ההגדרה.

התביעה הנוכחית של וואווי היא חדשה ונפרדת מתביעה נוספת שהיא הגישה נגד ה-FCC, הנוגעת לביטול החוק. בתביעה נוספת שהגישה נגד ההגבלות שהוטלו עליה בהתקשרויות ממשלתיות הפסידה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים