LG שוקלת לפרוש מעסקי הסמארטפונים בהמשך השנה

לאחר הפסדים מצטברים של 4.5 מיליארד דולר בחמש השנים האחרונות ותחרות קשה מול המתחרות המובילות, הודיע מנכ"ל החברה קוון בון סיאוק לעובדים, כי החברה שוקלת לבצע שינויים גדולים בעסקי הסמארטפונים שלה ● האם התקווה האחרונה היא מכשיר עם מסך נגלל?

יהיה או לא יהיה? ה-LG Rollable. צילום: יח"צ

לאחר הפסדים מצטברים של 4.5 מיליארד דולר בחמש השנים האחרונות ותחרות קשה מול המתחרות המובילות, הודיע מנכ"ל LG אלקטרוניקס, קוון בון-סיאוק לעובדים, כי החברה שוקלת לבצע שינויים גדולים בעסקי הסמארטפונים שלה.

"מאחר שהתחרות בשוק העולמי בתחום המכשירים הסלולריים הופכת יותר ויותר אכזרית, הגיע הזמן לעשות שיקולים קרים ואת הבחירה הטובה ביותר", כתב אתמול המנכ"ל (ד') בהצהרה לקוריאה הראלד. "החברה שוקלת את כל הצעדים האפשריים, כולל מכירה, עזיבה או צמצום עסקי הסמארטפונים".

בתגובה נוספת, אישרה החברה את אמיתות המזכר שנשלח לעובדים, וציינה כי עדיין לא הוחלט דבר.  "הנהלת LG אלקטרוניקס מחויבת לקחת כל החלטה שתהיה הכרחית כדי לפתור את האתגרים של עסקי הסלולר שלה ב-2021, ונכון להיום עדיין לא גובשה החלטה סופית".

באחרונה פורסמו דיווחים שונים על כוונתה של LG לערוך שינויים בעסקי הסלולר שלה ואף לפרוש מהם, אבל רק לפני שבוע הכחישה החברה את הדיווחיים וטענה כי הם כוזבים לחלוטין וכי אין להם שום תוקף.

LG עשתה מאמצים גדולים להשיק מכשירים שיתחרו באלה של סמסונג ו-וואווי, כמו ה-G7, ה-V40, ה-G8 וה-V50, אך הם לא הצליחו לשפר את נתח השוק שלה. המכשירים האחרונים שהשיקה – ה-Velvet וה-Wing אמנם זכו לתשומת לב בשוק, אך בינתיים לא זכו להתלהבות מצד המשתמשים.

נראה שהחברה כרגע מתמקדת במכשיר עם מסך נגלל שהיא מכנה אותו LG Rollable, בניסיון לבדל את עצמה מן המתחרות ואף רמזה עליו בתערוכת CES האחרונה. החברה הבטיחה כי הוא יושק ב-2021, אך ייתכן – לאור התוכניות האחרונות – שיהיה אחד המכשירים האחרונים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים