גיוס בעולם הסלולר: סלווייז השלימה סבב של 110 מיליון שקלים

החברה מספקת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית, למעבר לדור החמישי ● המשקיעות בסבב: קרנות הון-הסיכון של אינטל, קוואלקום, ורייזון וסמסונג

הנהלת סלווייז. מימין: אלכס טפר, סמנכ"ל שירותי הטמעה; שלי שילה, סמנכ"לית משאבי אנוש; דן וייל, סמנכ"ל טכנולוגיה ואופרציה; אופיר זמר, מנכ"ל; יורן דודאי, סמנכ"ל פיתוח עסקי; הדס שפלר, סמנכ"לית שיווק; דוד רונן, סמנכ"ל חדשנות; וגל שנהב, סמנכ"ל מו"פ. צילום: יח"צ

סלווייז (Cellwize) הישראלית, שפיתחה פלטפורמת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית בשם Chime, הודיעה היום (ב') כי השלימה סבב גיוס B בסך 32 מיליון דולר – כ-107.8 מיליון שקלים. הסבב הובל על ידי קרנות הון-הסיכון של אינטל וקוואלקום, והשתתפו בו הקרנות של ורייזון וסמסונג, כמו גם בעלי מניות קיימים.

Chime היא פלטפורמה מבוססת ענן שתואמת לציוד לרשת סלולרית (RAN) ומאפשרת למפעילים סלולריים לפרוס רשתות דור חמישי, לנהל אותן ולבצע אופטימיזציה לשירותי הרשת באופן אוטומטי. היא מאפשרת למפעילים להאיץ את הטמעת הדור החמישי על ידי אוטומציה מלאה של תהליכי ההתקנה, האופטימיזציה וניהול הרשתות, ומביאה לעולם ה-RAN יכולות של תשתית כקוד (IaaC – Infrastructure as a Code). בעזרת הארכיטקטורה הפתוחה שלה ושכבת API פתוחה יכולים המפעילים לפתח אפליקציות רשת ברשתות מרובת ספקים בקלות ובפשטות, תוך אספקת שירות ברמה גבוהה, חוויית לקוח משופרת, זמן מואץ של הגעה לשוק וחסכון בעלויות.

הפלטפורמה כוללת סט של אפליקציות רשת מבוססות בינה מלאכותית, שמאפשרות פריסה מהירה של אתרי 5G ללא התערבות ידנית ואופטימיזציה אוטומטית של רשתות סלולר מהדורות השני, השלישי, הרביעי והחמישי. באמצעות שילוב זה של יכולות, מפעילים יכולים ליהנות מדמוקרטיזציה של ניהול הרשת שלהם, ולספק חדשנות, גמישות, מדרגיות (סקלאביליות) וזריזות בניצול יכולות הדור החמישי.

עשרות לקוחות ב-16 מדינות

על פי סלווייז, הפלטפורמה שלה "רצה" בשלושה מיליון אתרים סלולריים ב-16 מדינות, כאשר בין לקוחותיה נמנות עשרות חברות, בהן 40 מפעילות סלולר בולטות, שלהן 800 מיליון מנויים. על רשימת הלקוחות שלה נמנות ורייזון, נקסטל וסרי לנקה טלקום. אופיר זמר משמש כמנכ"ל החברה ואחד מחברי הדירקטוריון שלה הוא היזם ואיש ההיי-טק הוותיק שלמה דברת. המימון שגייסה סלווייז יסייע לה להרחיב את פעילותה העולמית, לחדור לשווקים נוספים ולהרחיב את היכולות של הפלטפורמה שלה.

זמר אמר כי "ההשקעה בנו היא חלק מהשקעותיהן של קרנות הון-סיכון מובילות בהאצת הדור החמישי באופן פתוח ומדרגי. אנחנו רואים בהשקעה זו הבעת אמון מלאה בסלווייז וביכולות של פלטפורמת Chime".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים