בצל נגיף הקורונה: גם אריקסון ואנבידיה לא ישתתפו בתערוכת MWC בברצלונה

לאחר ש-LG הודיעה בשבוע שעבר שלא תשתתף בתערוכת MWC 2020, גם יצרנית תשתיות התקשורת אריקסון ויצרנית השבבים אנבידיה הודיעו בסוף השבוע שלא ישתתפו בתערוכה בגין מגיפת הקורונה

בדרך להיסטריה? אחרי ש-LG הודיעה שלא תשתתף בתערוכת MWC 2020 שתתקיים בסוף החודש בברצלונה, וכש-ZTE אומרת פעם אחת כן ופעם אחת לא, עוד שתי חברות הודיעו בסוף השבוע, שהן מתכוונות לדלג על התערוכה בגין מגיפת הקורונה: חברת התקשורת אריקסון ויצרנית השבבים אנבידיה.

"אריקסון מעריכה את כל מה ש-GSMA עשתה כדי לשלוט בסיכון. עם זאת, כאחת המציגות הגדולות ביותר, אריקסון מארחת אלפי מבקרים באולם שלה בכל יום, ואפילו אם הסיכון נמוך, החברה אינה יכולה להבטיח את בריאותם ואת בטיחותם של עובדיה ומבקריה", נכתב בהודעה לעיתונות ששחררה החברה, שהפכה לחברה המערבית הראשונה שמודיעה על ביטול השתתפותה.

אבל כאמור, היא לא נשארה לבד הרבה זמן, כי אנבידיה הצטרפה לרשימה ההולכת ומתארכת במהירות. "בהתחשב בסיכונים לבריאות הציבור סביב נגיף הקורונה, הבטחת שלומם של עמיתנו, שותפינו ולקוחותינו היא הדאגה הגבוהה ביותר שלנו. אנבידיה רוצה לציין כי MWC ברצלונה היא אחת הוועידות החשובות בעולם וכי החברה ציפתה לשתף את הקהל בפיתוחי הבינה המלאכותית, ה-5G וה-vRAN שלה, אך גם מאמינה שזו ההחלטה הנכונה", נכתב בבלוג הרשמי של החברה, אחרי שהיא הודיעה ל-GSMA על פרישתה.

למרות הזרם המתגבר, ב-GSMA הודיעו, שהתערוכה תתקיים כסדרה במועדים שנקבעו. במקביל הודיעו כבר כמה חברות על הגעתן הוודאית. הרשימה הזאת כבר כוללת את לנובו ומוטורולה, את קוואלקום וגם את שיאומי – אם כי באופן מוגבל משהו, את המותג הונור של וואווי וכן את ויבו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים