פרטנר: ההכנסות ירדו, הרווח הנקי צנח

החברה סיימה את הרבעון עם קיטון של 4% בהכנסות וצלילה של 78% ברווח ● מספר מנויי פרטנר TV הוכפל ● המנכ"ל, איציק בנבנישתי: "מומנטום חיובי"

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

פרטנר פרסמה הבוקר (ה') תוצאות עסקיות שליליות לרבעון הראשון של השנה, עם ירידה בהכנסות וצלילה ברווח הנקי. כתוצאה מכך, המנייה של חברת התקשורת צונחת בתל אביב בשיעור של יותר מ-3%, נכון לשעות הצהרים. מספר מנויי הסלולר של פרטנר ירד ברבעון בכ-1%, אם כי מספר המנויים על שירות הטלוויזיה שלה, פרטנר TV, הוכפל.

המספרים מראים שהרווח הנקי של החברה צנח ב-77.78% לשני מיליון שקלים והרווח למנייה צלל ב-80% לאגורה אחת בלבד. הפגיעה ברווחיות היא תוצאה של ירידה קטנה יותר בהוצאות מאשר בהכנסות: בעוד שהוצאות החברה קטנו ב-1% ל-785 מיליון שקלים, ההכנסות ירדו ב-4% ל-794 מיליון.

נתונים נוספים שפורסמו מעלים כי ההוצאות הגולמיות קטנו ב-1.6% ל-677 מיליון, הרווח הגולמי ירד ב-15.22% ל-117 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 14.74%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו עלייה של 2% ל-108 מיליון שקלים והרווח צנח ב-72% לתשעה מיליון.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, דווקא אמר ש-"בשוק תקשורת רווי תחרות, הצלחנו לפתוח את 2019 במומנטום חיובי – תשתית הסיבים האופטיים שלנו מגיעה ליותר מ-400 אלף משקי בית, ביותר ממחצית מערי ישראל, ופרטנר TV ממשיך להיות שירות הטלוויזיה הצומח בישראל עם למעלה מ-152 אלף מנויים. במגזר הסלולרי, המשכנו לשמור על שיעור נטישה נמוך בזכות מיקוד בלקוחות הקיימים. אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי גם בירידה מתונה בהכנסה הממוצעת מלקוח".

לסיכום, הוא אמר כי "האיתנות הפיננסית של פרטנר מאפשרת לנו גמישות גבוהה לביצוע השקעות ולהרחבת פעילות בתחומים קיימים וחדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים