וואווי הענישה עובדים שצייצו בחשבון החברה מ-iPhone

החברה מיהרה למחוק את הציוץ, אבל גולשים זריזים צילמו את המסך והפיצו אותו ברשתות החברתיות ● העובדים נקנסו בסכום השווה ל-730 דולר, מאחר ש-"גרמו נזק למותג של וואווי"

לא חובה לצייץ. אילוסטרציה: BigStock

פאדיחה של וואווי בערב השנה החדשה עלתה לעובדים שביצעו אותה ביוקר: החברה החליטה להטיל קנס על שני עובדים שצייצו בחשבון הרשמי שלה באמצעות מכשיר iPhone – כך על פי מסמך פנימי שלה שדבר קיומו פורסם ברויטרס. סכום הקנס עומד על 5,000 יואן – שווה ערך לכ-730 דולר.

בציוץ, שפורסם בערב השנה החדשה, כתבו העובדים "Happy #2019" וצוין שהוא "צויץ בטוויטר דרך iPhone" – הכיתוב הרגיל במקרים מעין אלה. הוא התגלה והורד על ידי החברה לאחר כמה דקות, אלא שגולשים זריזים הספיקו לצלם מסך ולהפיץ את הציוץ המביך ברחבי הרשתות החברתיות. אחד מהם כתב כי "הבוגד חשף את עצמו".

טוויטר, כמו רשתות מדיה חברתית אחרות, חסומה בסין, מדינת האם של וואווי, וכדי להתחבר אליה על הגולשים במדינה להשתמש בחיבור VPN. על פי המסמך, עובדים בסאפיינט, שמבצעת עבורה את ניהול המדיה החברתית, חוו בזמן הקצר שלפני פרסום הציוץ בעיות בחיבור ה-VPN בדסקטופ שלהם, ולכן עברו לבצע את פעילותם ממכשיר iPhone. אלא שהם כנראה לא לקחו בחשבון את הכיתוב המתלווה לכל ציוץ שמפורסם מהמכשיר של אפל.

צ'ן ליפאנג, מנהל המותג של וואווי, ציין במסמך, שמתוארך ל-3 בינואר: "המקרה גרם נזק למותג של וואווי". החברה סירבה להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים