פרטנר: הרווח הנקי זינק ב-184% והתפעולי – ב-48%

החברה סיימה את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 54 מיליון שקלים ורווח תפעולי של 92 מיליון ● למרות התחרות העזה בשוק, מספר מנויי הסלולר של פרטנר עלה ● מנגד, ההכנסות ירדו ב-3%

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

פרטנר הציגה ברבעון השלישי של השנה עליות בולטות ברווחים התפעולי והנקי שלה וגידול במספר הלקוחות. זאת, למרות התחרות העזה בשוק הסלולר ובשוק החדש שבו היא פועלת – הטלוויזיה. במהלך הרבעון היא הוסיפה 33 אלף לקוחות סלולר (ל-2.7 מיליון לקוחות בסך הכל) ומספר מנויי פרטנר TV עמד בסופו על 30 אלף.

החברה סיימה את הרבעון עם זינוק של 184.21% ברווח הנקי ל-54 מיליון שקלים ושל 166.67% ברווח למנייה ל-32 אגורות. הרווח התפעולי עלה ב-48.44% ל-92 מיליון שקלים וההוצאות התפעוליות רשמו גידול של 15.96% ל-109 מיליון.

הכנסות החברה אמנם קטנו ברבעון ב-2.71% ל-826 מיליון שקלים, אולם ההוצאות ירדו בשיעור גבוה יותר – 6.5% – ועמדו על 734 מיליון.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות רשמו ירידה של 9.55% ל-625 מיליון שקלים, הרווח הגולמי צמח ב-27.22% ל-201 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 24.33%.

מגמות דומות – בתשעת החודשים הראשונים של השנה

לצד הנתונים הרבעוניים פרסמה פרטנר את התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. החברה הציגה בתקופה זו ירידה של 16.5% בהוצאות ל-2.11 מיליארד שקלים וקיטון של 10.61% בהכנסות ל-2.43 מיליארד. בגלל הירידה הרבה יותר בהוצאות יחסית להכנסות, הרווח התפעולי של החברה זינק בתקופה זו ב-70.27% ל-315 מיליון שקלים והרווח הנקי – ב-177.97% ל-164 מיליון.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הכניסה החזקה שלנו לשוק הטלוויזיה, ביחד עם נוכחותנו המשמעותית בשווקי האינטרנט והסלולר, מבססת את פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת".

לדבריו, "נתוני גיוס הלקוחות לפרטנר TV גבוהים ביחס לתחזיות המוקדמות שלנו. בחודש האחרון גבר עוד יותר קצב המכירות ומספר ההתקנות היומיות הואץ בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר. בתוך פחות מחודש, השלמנו התקנה ב-10,000 בתים נוספים וכעת, מספר משקי הבית שכבר מחוברים לשירות פרטנר TV עומד על כ-30 אלף".

בנבנישתי הוסיף ש-"באוגוסט הודענו על היציאה לשלב המסחרי בפרויקט תשתית הסיבים האופטיים העצמאית Partner Fiber, שמאפשר חלופה מתקדמת ומשתלמת יותר מהתשתיות הקוויות הקיימות בישראל. הסיבים האופטיים של פרטנר מגיעים כבר לעשרות אלפי משקי בית ברחבי הארץ ואנחנו פועלים להמשך פריסה מואצת במספר ערים במקביל, בתיאום מלא עם משרד התקשורת ועם גורמי הרגולציה השונים". יצוין שהוא לא התייחס בדבריו למשא ומתן שסלקום הודיעה אתמול (ב') לבורסה ששתי החברות מנהלות לפריסה משותפת של סיבים אופטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים