פרצה באינסטגרם: נחשפו חשבונות של סלבס

לא ברור בכמה האקרים או סלבס מדובר ● המקרה מגיע יומיים לאחר שנפרץ חשבונה של סלינה גומז ופורסמו בו תמונות עירום של ג'סטין ביבר

תוספות וחידושים. אינסטגרם

האקרים פרצו לחשבונות אינסטגרם (Instagram) של סלבס וחשפו מידע אודותיהם – כך מסרה החברה אתמול (ד'). עם זאת, היא לא מסרה באילו סלבס מדובר.

המקרה אירע כתוצאה מבאג בתוכנה של אינסטגרם עצמה. הוא מגיע יומיים לאחר פריצה לחשבונה של סלינה גומז, שבמסגרתה פורסמו כביכול בשמה תמונות עירום של ג'סטין ביבר. בעקבות אותה פריצה הורד חשבונה של הזמרת והשחקנית מהאוויר. יצוין כי גומז היא אושיית האינסטגרם הפופולרית ביותר, עם כ-125 מיליון עוקבים.

הפעם, ציינה אינסטגרם, מדובר ב-"האקר אחד או יותר" שתקף כדי לקבל את פרטי הקשר של סלבס בולטים במיוחד. לא ברור בכמה האקרים מדובר, אולם ידוע שלפחות במקרה אחד, חדר תוקף אחד לכמה חשבונות. החברה הודיעה למותקפים על המקרה.

בהודעת החברה נמסר כי "באחרונה גילינו שאדם אחד או יותר השיג גישה לא חוקית לפרטי הקשר של כמה משתמשי אינסטגרם בולטים – בעיקר כתובות מייל ומספרי טלפון – על ידי כך שניצל באג ב-API שלנו. לא נחשפו כל סיסמאות שהן של חשבונות. תיקנו את הבאג ואנחנו מנהלים חקירה מקיפה בעניין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים