טליט תקשורת רכשה את ILS Technology האמריקנית תמורת 8.5 מיליון דולרים במזומן

מדובר ברכישה החמישית של טליט בשלוש השנים האחרונות, בהן השקיעה יותר מ-40 מיליון דולרים ● המהלך יאפשר לרוכשת להרחיב משמעותית את שירותי ה-m2m באמצעות פלטפורמת ענן ● עוזי כץ, מנכ"ל טליט: "אנו רואים סינרגיה משמעותית בין היצע ה-wireless והקישוריות של שתי החברות"

עוזי כץ, לשעבר מנכ"ל טליט

טליט תקשורת (Telit Communications PLC) רכשה את  ILS Technology האמריקנית תמורת סכום של 8.5 מיליון דולרים. כך פרסמה היום (א') הרוכשת. מדובר ברכישה החמישית של טליט בשלוש השנים האחרונות, בהן השקיעה יותר מ-40 מיליון דולרים.

המהלך יאפשר לטליט הרחבה משמעותית של שירותי היחידה העסקית m2mAIR, בדמות אספקת נתונים מלאים ותפעול של כל שירותי ה-m2m (ר"ת machine-to-machine) באמצעות פלטפורמת ענן (Cloud platform). ההסכם נחתם בין ILST לחברה-הבת האמריקנית של טליט – Telit Wireless Solutions INC. הרכישה תתבצע במזומן, ממשאביה הכספיים של טליט.

עסקת הרכישה כוללת את צוותי ההנדסה והתמיכה של ILST, שישולבו ביחידת השירות m2mAIR של טליט ויאפשרו לה להרחיב את גישת "הכל תחת קורת גג אחת", ובמקביל, על פי החברה, למנף את ההיצע הרחב של ILST לפיתוח שירותי ערך מוסף. טליט הקימה את היחידה העסקית m2mAIR ב-2012 על מנת להרחיב את ההיצע שלה לשירותי ערך מוסף, לרבות קישוריות.

רכישה זו מצטרפת לארבע רכישות שביצעה טליט בשלוש השנים האחרונות: במרץ 2011 רכשה טליט את פעילות חטיבת ה-m2m של מוטורולה (Motorola) ישראל בכ-23 מיליון דולרים ומיזגה את פעילותה, תוך חיזוק משמעותי של מעמדה בתחום בעולם; ביולי 2011 רכשה את GlobalConnect, אשר הוסיפה יכולות בתחום קישוריות הסלולר והניחה את אבן היסוד בבניית ה-MVNO הגלובלי של טליט לתחום ה-DATA; בינואר 2012 רכשה את Navman Wireless, יצרנית מודולי GPS, דבר אשר תרם משמעותית ליכולות המיקום וקו המוצרים של החברה של החברה; ובדצמבר האחרון נרכשה CrossBridge, אשר השלימה את פריסת ה-MVNO של החברה לשוק האמריקני והקנדי.

ILST האמריקנית היא ספקית פלטפורמת ענן מוכנה לשימוש מהמדף, המחברת מערכות מיחשוב ארגוניות להתקנים הפועלים בתקשורת מכונה למכונה (m2m) לבין מכשירים שהשימוש בהם קריטי לעסקים. הפתרונות של ILS מגיעים לכל ההתקנים המחוברים בתקשורת m2m ומקשרים בין נכסים, ללא צורך בתכנות או פיתוח מורכבים.

עוזי כץ, מנכ"ל טליט, הגיב למהלך ואמר כי "הרכישה של ILST מעניקה לטליט גישה לשירותי ערך מוסף וללקוחות נוספים ובכך מגדילה את אחיזתנו בשרשרת הערך של ה-m2m. היא חושפת אותנו להזדמנויות חדשות להרחבת היצע השירותים שלנו ללקוחות m2m קטנים ובינוניים ברחבי העולם, מחזקת את היתרון שלנו בשוק ותומכת באסטרטגיית ההכנסות החוזרות של טליט. אנו רואים סינרגיה משמעותית בין היצע ה-wireless והקישוריות של שתי החברות".

"אנו נרגשים לקראת ההצטרפות שלנו לצוות של טליט ונמשיך לספק ללקוחותינו שירותים מעולים תוך הרחבת המכירות ובסיס הלקוחות", אמר פרד ינץ, נשיא ומנכ"ל ILST, אשר ימשיך לעמוד בראש היחידה העסקית המאוחדת תחת בעלותה של טליט. "אנו מצפים כי ILST תמשיך ותגדל תחת מנהיגותה של טליט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים