Go Vegan – לא לטבעונים בלבד

הצמחונות והטבעונות הולכות וגדלות, ואיתן הביקוש למסעדות ובתי אוכל שמגישים מנות בהתאם ● אפליקציה חדשה תעזור לכם למצוא היכן ניתן למצוא מנות שלא כוללות בשר, ביצים או חלב, להמליץ על מקומות ולהעלות תמונות

מספר הצמחונים והטבעונים הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, בעולם ובכלל זה בארץ. יש הרואים בכך ממש טרנד, בין אם בעקבות ההרצאה הסוחפת של גארי יורופסקי, שהועלתה ליו-טיוב (YouTube) והופצה ברשתות החברתיות, ובין אם בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לרצח של בעלי החיים ולסבל שנגרם להם בתעשיות הבשר, החלב והביצים.

עם העלייה בביקוש גדל גם ההיצע של מקומות שמציעים מאכלים טבעוניים בלבד, או משלבים בתפריטים שלהם אופציות טבעוניות וצמחוניות רבות. האפליקציה החדשה Go Vegan מבקשת למצוא מנות מתאימות במסעדות, בתי קפה ושאר מקומות דומים.

מדובר באפליקציה מבוססת מיקום, כך שמחפשי האוכל הטבעוני יוכלו לחפש אילו מנות הם יוכלו לאכול והיכן. ניתן לקבוע את טווח החיפוש לפי מרחק של 250 מטר ומעלה ולראות איך אפשר להגיע למקום. מפתחי האפליקציה הגדילו וכללו בה לא רק את שמות המקומות אלא גם תמונות של המנות שנמצאו, ובמסך הראשי. לאחר מכן ניתן למיין את המנות ברשימות שונות, למשל לפי קטגוריות מזון, מסעדות או מחיר, ולבקש להציג רק מנות שלא מכילות גלוטן.

Go Vegan מאפשרת בנוסף למשתמשים בה לשלוח תמונות של המנות, שמוצגות בגלריה, בעצמם ולתת להן ציון. משתמשים שחוששים יכולים להתקשר דרך האפליקציה למסעדה ולוודא האם המנה שהם רוצים לא הוצאה במקרה מהתפריט.

האפליקציה פונה גם לבעלי המסעדות ומספקת להם מערכת לניהול מנות, בה הם יכולים לעדכן את פרטי העסק, פרטי המנות והתמונות שלהן, וכן להציע קופוני הנחות. הם גם יכולים לראות כמה אנשים בדקו את המנה, הזמינו קופון או צפו במפה המובילה לבית העסק שלהם.

מאחורי האפליקציה עומדים מספר משתמשים שפועלים במסגרת מיזם חופשי, כאשר מובילים אותה המייסד והמפתח, יהודה גולדנר, והמעצבת, ליטל בר. מדובר באפליקציה חינמית לחלוטין, כולל לבעלי המסעדות, אך ניתן להרים דרכה תרומה לארגון אנונימוס (Anonymous) לקידום זכויות בעלי החיים.

בינתיים כוללת האפליקציה כ-3,900 מנות המוגשות במקומות ברחבי הארץ. היא נאה למראה, שלא לומר מרהיבה, בנויה היטב, נגישה ובתוך שניות המשתמש יכול להבין את הפונקציות העיקריות שלה: כיצד מוצאים את המנות והמקומות, איך מצלמים תמונות כדי להוסיף לגלריה, איך מדרגים ואפילו היכן ניתן להמליץ על מקומות.

לסיכום, אם אתם אוהבים לאכול, גם אם אתם לא צמחוניים או טבעוניים, ואפילו קרניבורים, מומלץ לכם להוסיף את Go Vegan לטלפון שלכם. סביר להניח שככל שיהיו לה יותר משתמשים, מאגר המנות והתפוצה הגיאוגרפית של המקומות שיוצגו בה יגדלו.

להורדת האפליקציה ל-iPhone לחצו כאן.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד (Android) לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים