היי, זאת שלי: יו"ר מפלגת העבודה קוראת לחרם צרכנים על הוט

"אל תעברו להוט, ואני משתדלת לא להיות יותר חריפה" – כך פרסמה יחימוביץ' אמש בחשבון הפייסבוק שלה, בעקבות מה שנתפס לטענתה כסירובה של החברה להכיר בהתארגנות העובדים החדשה ● "לא יעבוד הניסיון לסכל ההתארגנות. תשאלו את גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, ואת ניר שטרן מנכ"ל סלקום", כתבה ● לעובדי הוט אמרה: "תהיו חזקים, אנחנו אתכם"

09/07/2013 11:10

"היי, זאת שלי. יש לי בקשה קטנה: אל תעברו להוט (HOT). החברה בונה על כך שפרסומות בכמה מאות אלפי דולרים, בעיצומו של מאבק עובדים, תמחק בקלילות את ההתנהגות האלימות והכוחנית של ההנהלה כלפי עובדיה", כתבה שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה, בחשבון הפייסבוק (Facebook) שלה. זאת, בעקבות המשבר החריף בין העובדים להנהלת החברה ומה שלטענתה נראה כניסיון לסיכול התארגנות העובדים.

לדבריה, "לא יעבוד הניסיון לסכל את ההתארגנות. תשאלו את גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, את ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, או את עמרי פדן, יו"ר ובעלים של מקדונלדס, שלומדים על בשרם איזה נזק התנהלות כוחנית כזאת גורמת לחברה".

האשם, לטענתה, הוא הבעלים פטריק דרהי. "מקוממת לא פחות העובדה שמי שכופה על העובדים מעבר להעסקה באמצעות קבלנים (או פיטורים) ומוביל את המהלך – הוא הבעלים פטריק דרהי. אותו דרהי שמשך לידיו רק בשנת 2012 סכום אגדי של 237 מיליון שקלים כתוצאה מחלוקת דיבידנד לבעלי המניות בחברה".

ח"כ שלי יחימוביץ', יושבת ראש מפלגת העבודה. צילום: פלי הנמרהיא המשיכה וכתבה, "לדרהי – יש. לפרסומות – יש. ללוביסטים שלהם שבאו היום לוועדת כלכלה כדי לנגוס עוד מהלקוחות – יש. ולמי לא נשאר? לעובדים הרגילים, שמפרנסים את משפחותיהם בעבודה קשה".

יחימוביץ' לא חסכה שבטה על חברת התקשורת, שלטענתה "מסרבת בתוקף להכיר בהתארגנות החדשה שקמה לפני יותר מחודש". הפרסומת החדשה, המבקשת מהציבור לעבור להוט, "מזיעה מרוב מאמץ למגניבות" ו-"לא תמחק את הצעדים האלימים של העברת העובדים למיקור חוץ ופגיעה במובילי ההתארגנות".

יו"ר מפלגת העבודה סיימה את הפוסט בפנייה ישירה לעובדי הוט. "אני יודעת שההנהלה מספרת לכם שהשביתה לא חוקית ונוגדת החלטות בית משפט. זה שקר שנועד להפחיד אתכם ולמנוע מכם לממש את זכותכם לשבות ולהיאבק ביושר ובאומץ על תנאי העסקה שלכם. תהיו חזקים, אנחנו אתכם".

דבריה של יחימוביץ' מגיעים לאחר התבטאות תקיפה אחרת כנגד הוט בשבוע האחרון. שר התקשורת, גלעד ארדן, תקף גם הוא את החברה, לאור הלחצים שמפעילה לטענתו הוט כנגד פתיחת השוק לתחרות.

בהוט בחרו שלא להגיב לדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים