לרגל הפרייד: אפל השיקה את שעון הגאווה השנתי שלה

כתמיכה בקהילת ה-+LGBTQ העולמית ובתנועת השוויון, השיקה אפל מהדורת גאווה חדשה של שתי רצועת שעון - לגירסה הרגילה ולגירסת שעוני Nike Sport

מהדורת הגאווה החדשה של רצועת השעון של אפל.

לרגל חודש הגאווה שיצוין בחודש יוני הקרוב, אפל השיקה – זו השנה השביעית ברציפות – מהדורת גאווה חדשה ל-Apple Watch: שתי רצועות שעון חדשות – לגירסה הרגילה ולגירסת שעוני Nike Sport ולצידם עיצוב דינאמי תואם של תצוגת השעון, כתמיכה בקהילת ה-+LGBTQ העולמית ובתנועת השוויון.

הרצועה הראשונה, הרגילה, של מהדורת הגאווה מעוצבת בצבעי הקשת, המשולבים בצבעים שנעשה בהם שימוש בדגלי גאווה שונים, כולל תכלת, ורוד ולבן – המייצגים אנשים טרנסג'נדרים ואינדיווידואלים מגדריים, ושחור וחום – המסמלים קהילות שחורות ולטיניות. הצבעים מייצגים גם את אלה שחיים עם או נפטרו מאיידס.

"אפל גאה בתמיכתה ארוכת השנים ב-+LGBTQ ובארגוני הסברה הפועלים לחולל שינוי חיובי, החל מארגון Encircle, המספק תוכניות ושירותים לחיים לקהילת +LGBTQ ובני משפחותיהם, ועד לפרויקט Trevor – הארגון הגדול ביותר למניעת התאבדויות והתערבות במשבר עבור צעירי קהילת ה-+LGBTQ", ציינה אפל בהודעתה. "ארגוני הסברה נוספים שאפל תומכת בהם כוללים את Equal Federation Institute, Equality North Carolina, Equality Texas, Gender Spectrum, GLSEN, Human Rights Campaign, ILGA World, המרכז הלאומי לשוויון טרנסג'נדרים, PFLAG ו-SMYAL".

רצועת השעון השנייה, בגירסת Nike Sport, מעוצבת גם היא בכל הספקטרום של הקשת אבל עם רקע כהה, וכוללת עיצוב תואם לתצוגת השעון.

רצועת השעון השנייה במהדורת הגאווה החדשה לשעוני Nike Sport.

רצועת השעון השנייה במהדורת הגאווה החדשה לשעוני Nike Sport. צילום: אפל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים