CES 2023: חגיגה של גאדג'טים

אוזניות אלחוטיות, מסכים ענקיים, WiFi 6 ואפילו מכשיר שאמור לאפשר לנשים המוגבלות בתנועה להתאפר – ליקטנו כמה גאדג'טים מעניינים שהוצגו בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם

ביתן של LG בתערוכת CES.

כמו בכל תערוכת טכנולוגיה גדולה, ובמיוחד CES, מעבר להכרזות הגדולות על חידושים שאמורים לשפר את העולם יש לא מעט גאדג'טים – כפי שראוי באירוע שפונה בעיקר לשוק הצרכני. וכמו בכל תערוכה שכזאת, ושוב – במיוחד CES, יש לא מעט שראויים לתזכורת. ליקטתי עבורכם כמה מהם.

Lancome HAPTA
אם מישהו היה אומר לי שאכתוב על איפור במדור גאדג'Time, ועוד בראש המדור, הייתי צוחק עמוק מהבטן ולמשך זמן לא מועט. אבל החיים הם החיים, והנה זה בכל זאת קורה – תכירו את HAPTA של לנקום, חברת מותג של לוריאל, שמיועד לתת תשובה לנשים שרוצות למרוח אודם בצורה מדויקת גם אם הן מוגבלות בתנועה.

המכשיר החדש של לנקום.

המכשיר החדש של לנקום. צילום: יח"צ

על פי הערכות, כ-50 מיליון בני אדם ברחבי העולם חיים עם מגבלה במיומנויות מוטוריות עדינות. דבר זה הופך פעולות יומיומיות כגון מריחת איפור למאתגרות במיוחד. המכשיר, שיפעל כפיילוט לאורך השנה, מצויד בחיבור מגנטי המאפשר שימוש ארגונומי קל, ותנועה של 360 מעלות סיבוב ו-180 מעלות של כיפוף. בלחיצה אפשר להגדיר, באופן אינטואיטיבי, את המיקום המיועד של השפתון.

אני ממליץ לחפש ולצפות בסרטונים באתר החברה. זה מרגש, כי גם אם איפור ויופי הם לא הדברים הכי חשובים בעולם – הם עדיין חשובים מאוד.

Odyssey Neo G9
על סף פתיחת התערוכה, סמסונג הציגה את מסך המשחקים הזה, שגרם לי למלמל לעצמי מיד: "זה לא זה, יש דג גדול מזה". ולמה? כי הגודל שלו, שימו לב, הוא לא פחות מ-57 אינץ' (!). יש טלוויזיות קטנות הרבה יותר מהמסך הזה, שמיועד לגיימרים. הוא גם מציע רזולוציה של טלוויזיה עם 8K, שזה כמו שני מסכי 4K שמודבקים זה לזה, ביחס היבט כולל של 32:9.

ה-Odyssey Neo G9.

ה-Odyssey Neo G9. צילום: יח"צ

זה לא המסך הראשון שסמסונג מציגה בסדרה הזו, ובכל פעם נראה שהיא מצליחה יותר מרק להגדיל את גודלו. הוא קעור, כך שהמשתמש בעצם רואה תמונה הרבה יותר גדולה מאשר במסך ישר, בעיקר בהתחשב בעובדה שהקיעור במסך הזה די אגרסיבי – ברמה של 1000R. בנוסף, הוא מציע זמן תגובה מהיר של אלפית השנייה, והוא תואם לתקן VESA Display HDR 1000, שפירושו איכות תמונה גבוהה.

פאנל ה-Quantum Mini LED שלו מציע קצב ריענון יפה של 240 הרץ ויש ממשק DisplayPort 2.1 חדש, שמאפשר העברת נתונים כפולה לעומת הדור הקודם.

המחיר עדיין לא נקבע או פורסם.

LG OLED TV M3
ואם כבר גודל, למה שלא נעלה רמה – הפעם לטלוויזיה? LG הציגה במהלך התערוכה את OLED TV M3, ובשם הזה אין דבר כלשהו שמרמז על התכונות שלה, שהן קודם כל גודל עצום של 97 אינץ'. אבל כבר ראינו בשוק, גם מ-LG, מסכים גדולים יותר. מה שמיוחד בטלוויזיה הזו הוא שניתן להציב אותה בכל מקום ליד שקע חשמלי, כי חוץ מזה אין לה כל חיבור אחר – היא אלחוטית.

ה-OLED TV M3.

ה-OLED TV M3. צילום: יח"צ

החיבורים בפועל מבוצעים לתיבה בשם Zero Connect, שהיא זו שמשדרת את התכנים אל הטלוויזיה, והיא יכולה לעשות זאת ברזולוציה מרבית של 4K, בקצב ריענון של 120 הרץ. התיבה כוללת כמה חיבורים, כולל חיבורי HDMI, שמאפשרים לחבר אליה כל דבר מודרני, כולל ממירים. היא גם תומכת בפקודות קוליות ויש בה אנטנה כיוונית.

ROG Rapture GT-BE98
אני לא בטוח ש-WiFi 6 כבר זכה לאימוץ נאות בבתי המשתמשים הצרכניים, ואפילו לא בארגונים, אבל אסוס כבר שלחה לתערוכת CES הנוכחית נתב שתומך ב-WiFi 7, ולפי החברה, הוא הראשון מסוגו בעולם שתומך בחיבור בארבעה ערוצים.

ה-Rapture GT-BE98.

ה-Rapture GT-BE98. צילום: יח"צ

הנתב מספק תמיכה בערוץ 320 מגה-הרץ ברצועת ה-6 גיגה-הרץ, עם אפנון 4K QAM, שמאפשר אריזת נתונים רבים יותר בכל חבילת נתונים שמשודרת. כמו כן, הוא יכול לספק קצבי נתונים שבשיאם הם גבוהים בעד 20% לעומת הדור הקודם, שמבוסס על WiFi 6. מהירות העברת הנתונים, לפי אסוס, יכולה להגיע עם הנתב הזה עד ל-25 אלף מגה-ביט לשנייה.

ה-ROG Rapture GT-BE98 מציע עוד כמה תכונות, כמו האצה ייעודית למשחקים בכמה רמות, תכונה שמשפרות את טווח האות שלו כדי להציע שטח כיסוי רחב יותר, וגם כזו שעוזרת לשדר בכמה ערוצים כדי לספק רוחב פס גדול יותר.

+Poly Voyager Free 60
פולי, חברה בת של HP, בעלת עבר עשיר של פתרונות אודיו לסביבה משרדית, הכריזה ב-CES השנה על +Voyager Free 60 – אוזניות אלחוטיות שמיועדות לשימוש היברידי בסביבות פעילות שונות, כולל אפשרויות חיבור שונות למערכות כאלה ואחרות.

ה-+Voyager Free 60.

ה-+Voyager Free 60. צילום: יח"צ

האוזניות מגיעות עם מארז טעינה חכם, שכולל צג מגע צבעוני עם גישה נוחה לתכונות עוצמת הקול וההשתקה, ותובנה מהירה לגבי חיי הסוללה ומצב השיחה. הוא גם מציע 10 שעות עבודה נוספות מעבר לחמש של האוזניות עצמן בטעינה מלאה.

יש בנוסף ביטול רעשים פעיל עם יכולת התאמה, בהתבסס על טכנולוגיה בשם WindSmart לחסימת רעשי רקע מפריעים. האוזניות זמינות בצבע שחור או לבן והן אמורות לצאת לשוק לקראת סוף מרץ, במחיר של 299 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים