אמזון מסיימת את חייה של ה-Cloud Cam שלה

החברה תפסיק להציע את המצלמה החכמה - הפועלת יחד עם העוזרת הקולית אלקסה - בהמשך השנה, והתמיכה בגאדג'ט תסתיים גם היא בדצמבר הקרוב

מסיימת את דרכה. ה-Cloud Cam של אמזון.

אמזון נפרדת ממוצר שהוצג בקול תרועה רמה רק לפני חמש שנים: ה-Cloud Cam – המצלמה החכמה שעבדה יחד עם העוזרת הקולית אלקסה (Alexa).

לפי הדיווחים האחרונים בתקשורת, ענקית המסחר האלקטרוני תפסיק את התמיכה במותג האבטחה הביתי הנודע שלה Cloud Cam שהושק במהלך 2017. למעשה אורך החיים של האביזר החכם היה אפילו קצר מחמש השנים  מאז הוכרז, משום שכבר אחרי כשנתיים אמזון ויתרה על הכיוון של המשך פיתוחו, לאחר שרכשה את יצרניות מצלמות האבטחה בלינק (Blink) ורינג (Ring).

המהלך הזה, כפי שניתן לראות כעת, הרתיע את אמזון מלהמשיך לתמוך בחומרת האבטחה לבית החכם שהיא עצמה פיתחה.

התמיכה במצלמה מתוכננת עד ל-2 בדצמבר השנה, ופירוש הדבר הוא שבעלי ובעלות Cloud Cam יוכלו להמשיך להשתמש במצלמות שלהם ולהוריד מהן וידיאו עד תאריך זה.

במקרה של משתמשי Cloud Cam Key Edition, בנוסף לאובדן היכולת לבצע הקלטות, הם יראו לא יוכלו יותר להתחבר למנעולים חכמים. לפי מקורות שונים, המהלך אושר באימייל שבו גם ציינה הענקית מסיאטל כי על מנת לסייע למשתמשים שנפגעו לבנות מחדש את מערכת המעקב הביתית שלהם, היא תציע Blink Mini בחינם לבעלים של Amazon Cloud Cam.

באימייל, שפורסם גם באתר רדיט (Reddit), צוין כי: "ככל שמספר מכשירי הבית החכמים של אלקסה ממשיך לגדול, אנו ממקדים את המאמצים שלנו ברינג, בלינק ובטכנולוגיות אחרות שהופכות את הבית שלכם לחכם יותר ומפשטות את שגרת יומכם. לכן, החלטנו להפסיק את התמיכה ב-Cloud Cam של אמזון ובאפליקציות הנלוות שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים