גאדג'Time: מברשות שיניים אולטרה קוֹֹליות

המברשות בסדרת Philips Sonicare החדשה עולות לא מעט - לפחות המתקדמת ביותר שבהן, אבל מאפשרות לנקות את השיניים באמצעות גלי קול, ולפחות לפי החברה יעילות מאוד בהסרת פלאק ובמניעת עששת

ה-Sonicare ProtectiveClean 6100 של פיליפס. צילום: יח"צ

עד כמה הטכנולוגיה משפיעה על חיינו? אנחנו כנראה לא תמיד מבינים את זה עד הסוף. אני בטוח שבימי חייכם כבר יצא לכם לשמוע על מברשות שיניים חשמליות, ואולי אף להתנסות בהן, אבל על מברשות שיניים שמנקות לכם את המערכת באמצעות גלי קול יצא לכם לחשוב? זה בדיוק מה שמציעה סדרת מברשות חדשה בשם Sonicare שפיליפס מתחילה לשווק בארץ, ברמות מחיר שונות.

לפי החברה, הטכנולוגיה שעומדת בבסיס של Sonicare מוכחת כבעלת יעילות מרבית בהסרת פלאק ובהפחתת עששת. הטכנולוגיה הזו מאפשרת בין 31 אלף ל-62 אלף תנועות מברשת בדקה, שזה בערך מספר התנועות שעושים במברשת ידנית במשך חודש שלם – וכל זאת בשתי דקות צחצוח בלבד. מעבר לכך, המברשת יוצרת מערבולת נוזלים שמניעה בועות ניקוי בעוצמה לאזורים שהסיבים לא מגיעים אליהם.

יש גם כמה תכונות חכמות מסביב: טכנולוגיה בשם QuadPacer מודיעה על זמן הצחצוח המיטבי עבור כל אזור בפה, ואילו SmartTimer נכנסת לתמונה בהודעה דרמטית כשהצחצוח הסתיים. יש גם טכנולוגיה שמאפשרת שימוש עדין יותר מיד לאחר טיפול בשיניים ו/או לאנשים בעלי התקני פה אורתודנטיים.

Sonicare ProtectiveClean 6100 היא המברשת היקרה ביותר בסדרה, עם תג מחיר של 799.90 שקלים. המברשת הזו תוכננה עבור משתמשים שמעוניינים בצחצוח עדין. היא כוללת טכנולוגיית חיישני לחץ שמתריעה בפניכם אם אתם מפעילים לחץ רב מדי בעת הצחצוח ומפחיתה אותו, וכן כשצריך להחליף את המברשת. כמו כן, היא מציעה כמה אפשרויות נוספות למצבים שונים של צחצוח.

לסיכום, מדובר אמנם במברשות לא זולות – לפחות הבכירה והמשוכללת שבהן, אבל נראה שהן יעשו את צחצוח השיניים מעניין יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים