הכרזות האביב של אפל: Air Tag ודגמים חדשים של iMac ו-iPad Pro

באירוע הראשון שלה לשנת 2021 השיקה אפל שלל שירותים ומוצרים: Air Tag, מחשבי iMac בעיצוב חדש, הכוללים את מעבד M1 פרי פיתוחה, טאבלטי iPad Pro גם הם עם מעבד M1, ממיר Apple TV 4K עם שלט חדש ומשופר, ולקינוח - תוכנית משפחתית של Apple Card והשקת שירות הפודקאסט ב-170 מדינות

מתכונן לאירוע השקה ארוך במיוחד? טים קוק, מנכ"ל אפל. צילום מסך

מסתבר ששטף השמועות וההדלפות על ההכרזות של אפל (Apple) היה מדויק למדי, ובאירוע האביב שלה, הראשון לשנת 2021, השיקה החברה שלל שירותים ומוצרים, כמעט בדיוק כמו שהיה צפוי.

כשהוא לוקח אותנו איתו לטיול בשבילי הפארק הענק של החברה בקופרטינו, בין העצים הירוקים והפרחים, החל טים קוק, מנכ"ל אפל, את האירוע בהתייחסות ליום כדור הארץ שיצוין ביום ה' הקרוב, והכריז על השאיפות של אפל להפוך עד שנת 2030 לחברה שלא תפלוט פחמן כלל ולחסוך יותר ממיליון טון של פחמן מדי שנה.

מן הקל אל הכבד

קוק פתח את שטף ההכרזות בהודעה על שינוי ב-Apple Card, שמעתה יציע תוכנית משפחתית, ובני זוב ובני משפחה יוכלו לחלוק באשראי שלו, והמשיך לעדכון בפודקאסט של החברה, שיושק ב-170 מדינות במהלך החודש הבא, הכולל כבר מיליוני פודקאסטים, ויציע מנוי חודשי.

מכאן עבר קוק לספר על ה-iPhone 12, שהחברה הוסיפה לצבעים הקיימים שלו צבע חדש לכבוד האביב – סגול, שיהיה זמין בדגמי הפרו והמיני. נודה – ה"סוד" הזה לא הודלף ולא הוזכר במילה בשום מקום…

חדש: iPhone 12 סגול אביבי. צילום מסך

חדש: iPhone 12 סגול אביבי. צילום מסך

סוף סוף: Air Tag

חודשים ארוכים מדווחים האתרים הטכנולוגיים על התקן האיתור של אפל, והנה סוף סוף הוא הגיע: מכשיר שנראה כמו מטבע גדול, המוחזק בתוך מעין מחזיק מפתחות, המאפשר לאתר חפצים "אבודים" – מפתחות, ארנק, מכונית וכו' בעזרת ה-iPhone או מכשיר אפל אחר. ה-Air Tag מאפשר איתור מהיר ומדויק, והוא כולל ממשק קולי וגרפי. כשמחפשים משהו, מלבד הצפצוף שהוא משדר, על מסך ה-iPhone מופיעים חיצים, המובילים אל המיקום המדויק של ה"אבידה". מחירו יעמוד על 29 דולר ליחידה, או 99 דולר לארבעה תגים, והוא יהיה זמין בחנויות החל מה-30 באפריל.

ה-Air Tag החדש של אפל. כמו מטבע. צילום מסך

ה-Air Tag החדש של אפל. כמו מטבע. צילום מסך צילום: אפל

Apple TV 4K הוא הדגם החדש של הממיר ושירות הטלוויזיה של החברה, שכולל מעבד  A 12 ותומך בקצב רענון גבוה יותר והצגת תמונות משופרת מן ה-IPhone למסך הגדול. והפטנט המיוחד שלו: כוונון ושיפור צבעי הטלוויזיה בעזרת מצלמת ה-iPhone.

הממיר החדש מגיע גם עם שלט חדש ומשופר, הכולל כפתור צידי להפעלת Siri ומשטח מגע משולב בכפתורים, בתוספת כפתורים מיוחדים לכיבוי הטלוויזיה והממיר, שמקילים על השליטה בממיר ובלטוויזיה, שרבים חיכו לו בשל אי הנוחות של השלט הקודם. מחיר הממיר החדש יהיה 179 דולר לנפח 32 גיגה-בייט, ו-199 דולר לנפח 64 גיגה-בייט.

iMac – עיצוב מרהיב וצבעוני

הבא בתור בהצגה: iMac, שזה לעיצוב מרהיב וחדש לחלוטין, במגוון צבעים, הכולל, כמובן, את מעבד M1 של אפל. המחשב החדש כולל מסך גדול יותר של 24 אינץ', מצלמה ברזולוציית Full HD, מערך מיקרופונים ומערך של שישה רמקולים. כצפוי, המחשב כולל שני חיבורי Tunderbolt לצד ארבעה חיבורי Type-C. מלבד העיצוב המרהיב החדש, הכוכבת של ה-iMac היא המקלדת שלו: יש בה מקשים חדשים, כמו אימוג'ים, הכתבה קולית ועוד, וגם חיישן מגע, שיאפשר פתיחה מהירה ומאובטחת של המחשב. מחירם של דגמי ה-iMac יעמוד על 1,299 דולר ועד 1,499 דולר, והוא יהיה זמין בחנויות החל מאמצע חודש מאי.

iMac בעיצוב חדש וצבעוני. צילום מסך

iMac בעיצוב חדש וצבעוני. צילום מסך

iPad Pro עוצמתי, עם מעבד M1

ה"דובדבן" האחרון בסידרת ההכרזות היה ה-iPad Pro החדש, שכולל כעת גם הוא את מעבד M1 הקנייני של אפל, מה שהופך אותו לעוצמתי במיוחד. השיפורים בו כוללים תמיכה ב-Apple Pencil, מסך Mini LED – מערך של 10,000 נורות LED בגב המכשיר, המשפר את תצוגת המסך; חיבור USB4 לצד חיבור Type-C; קישוריות דור 5 ותמיכה ב-mmWave – למהירויות העלאה והורדה אולטרה-מהירות; מסך התומך בתקנים חדשים, המשפרים את חוויית הצפייה; ותכונה חדשה – מצלמה עם חיישן 12 מגה-פיקסל בחלקו העליון שתפעיל תכונה בשם Center Stage – המזהה את ]מחן של המשתמש וממקמת אותו במרכז המסך. מחירו של הפרו בגודל 11 אינץ' יעמוד על החל מ-799 דולר, ודגם ה-12.9 אינץ', הכולל את מסך ה-Mini LED יעלה 1,099 דולר. הטאבלטים החדשים יהיו זמינים בחנויות החל מאמצע חודש מאי.

דגמי iPad Pro החדשים - עם מעבד M1. צילום מסך

דגמי iPad Pro החדשים – עם מעבד M1. צילום מסך

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים