מה תציג מחר אפל באירוע האביב שלה?

מחר (ג') תערוך אפל את אירוע האביב שלה, וכולם סקרנים לראות מה תציג חברית התפוח * לפי השמועות וההדלפות, האירוע יכלול השקה של דור חדש של טאבלטי iPad, AirTags, דגם חדש של Apple TV ועוד

תיקונים ועדכונים. אפל. צילום: BigStock

כמו כל אירועי אפל (Apple), שקודמים להם שמועות וניחושים על המוצרים שהיא תכריז עליהם, גם הפעם, לאירוע של אפל הראשון ל-2021, שיתקיים מחר (יום ג') בערב שעון ישראל בפורמט מקוון ללא קהל, קדמו הדלפות ושמועות , ולפיהן תשיק החברה כמה מוצרים.

לפי הדיווחים, האירוע יתמקד בדגמי iPad חדשים, לצד כמה מוצרים נוספים.

ההזמנה ששלחה אפל לעיתונאים כוללת איור צבעוני שמשולב בו לוגו התפוח של החברה, ולפי הניחושים הוא מרמז על Apple Pencil, שכנראה יצורף לקו ה-iPad'ים שלה. בנוסף, ציוץ שפרסם בטוויטר גרג ג'וזוויאק, מנהל שיווק בכיר בחברה, של אנימציית וידיאו היוצרת את האיור של ההזמנה על רקע הקמפוס של אפל, עורר ניחושים על טכנולוגיית מציאות רבודה (AR) שתהיה אף היא חלק מן ההכרזות.

iPad – מכל מקום, קרוב לוודאי שאפל תכריז על הדור הבא של טאבלטי ה-iPad, שיכללו iPad Pro עם תמיכה בדור 5, מעבד מהיר יותר, יציאת Thunderbolt כדי להקל על חיבורו למסכים חיצוניים, ומסך LED קטן. גם iPad מיני חדש צפוי, עם מסגרת מסך צרה יותר ומסך גדול יותר.

AirTags – זהו אחד המוצרים המדוברים ביותר מזה חודשים ארוכים: תגית Bluetooth שמיועדת לאיתור חפצים, כמו מפתחות, ארנק וכו' באמצעות קישור לאפליקציית Find My של אפל. ייתכן אף שבמוצר זה יבוא לידי ביטוי הרמז למציאות הרבודה, לפחות אם להסתמך על שורות קוד שאותרו על ידי מפתחים במערכת iOS 13, שכוללת את המילים: לך סביב כמה רגל והזז את ה-iPhone שלך למטה ולמעלה עד שתופיע בועה", מה שמסמן את המיקום של החפץ שמחפשים.

Apple TV – עוד צפויה החברה להציג דגם חדש של המכשיר, עם מעבד משופר וקצב רענון טוב יותר לתמיכה במשחקים, ושלט רחוק חדש, שייתכן כי יתמוך גם ב-AirTags.

AirPods 3 – הדור הבא של האוזניות האלחוטיות של אפל, שהפכו במהלך השנים לסמל סטאטוס אופנתי, צפוי להציג עיצוב דומה לזה של ה-AirPods Pro, עם תמיכה בצליל מרחבי ולחצני מגע. לגבי האוזניות, חלק מן הסוקרים מציינים כי אולי ההכרזה עליהם לא תהיה חלק מן האירוע הקרוב אלא באירוע בהמשך השנה.

MacBook Pro ו-MacBook Air – צפויים אף הם לרענון, אבל הדעות חלוקות אם יהיו חלק מן האירוע הקרוב.

ייתכן שאפל תציג גם את גירסת מערכת ההפעלה iOS 14.5, המתמקדת בפרטיות.

ולנו לא נותר, אלא להתאזר בעוד טיפה סבלנות כדי לראות אילו גאדג'טים ומוצרים חדשים תציג הענקית מקופרטינו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים