עיריית פתח תקווה יישמה פתרונות גיבוי מרכזי של סימנטק; היקף הפרויקט: כ-200 אלף שקלים

מטרת הפרויקט היא לאפשר גיבוי מרכזי של נתונים מאתרים מרוחקים של העירייה לדטה סנטר שלה בעזרת מוצרי NetBackup של סימנטק ● "פתרון מערך הגיבוי שבחרנו יביא לצמצום ה-TCO, גמישות עסקית, הפחתת נפחים וקיצור חלון זמן השחזור", אמר רן שלום, מנהל אגף מערכות המידע בעיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה הטמיעה, בעזרת מלם תים, פתרונות גיבוי מרכזי של סימנטק (Symantec) באתרי העירייה השונים. מטרת הפרויקט היא לאפשר גיבוי מרכזי של נתונים מאתרים מרוחקים של העירייה לדטה סנטר שלה בעזרת מוצרי NetBackup של סימנטק. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם ב-200 אלף שקלים.

משמעות שדרוג מערך הגיבוי של העירייה הוא ניהול מרכזי של הן של מרכז הנתונים הראשי והן של האתרים המרוחקים של העירייה, בנפח של כ-10 טרה-בייט, עובדה המובילה לחסכון משמעותי בתפעול, בחומרה ובתוכנה. החיסכון מוערך בעשרות אלפי שקלים בשנה.

"פתרון מערך הגיבוי שבחרנו יביא לצמצום ה-TCO, גמישות עסקית, הפחתת נפחים וקיצור חלון זמן השחזור", אמר רן שלום, מנהל אגף מערכות המידע בעיריית פתח תקווה. החלטנו לשדרג את מערך הגיבוי ולשם כך בחנו מספר חלופות ובחרנו במוצרי סימנטק בשל יעילותם והאינטגרטיביות שלהם", הוסיף שלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים