קידום ברשת: תשעה טיפים בדוקים להגדלת כמות הצופים בערוץ היו-טיוב שלכם

העלתם לערוץ היו-טיוב שלכם סרטון מצוין, אך זכיתם לצפיות מעטות? ● החל מיצירת קשרים, דרך מילות מפתח נכונות ועד קישור לאירועים אקטואליים - המדריך המקוצר להצלחה ביו-טיוב

הפקת סרטון איכותי לערוץ היו-טיוב (YouTube) שלכם אינה מבטיחה שתזכו לפופולאריות. על מנת להבטיח הצלחה ופרסום נדרשת עבודה נוספת. להלם תשעה טיפים שימנעו מערוץ היו-טיוב שלכם מליפול לתהומות הנשייה של האינטרנט.

יצירת קשרים
מעורבות הינה אחת הפעולות היעילות ביותר שתוכלו לבצע לשם קידום הערוץ שלכם. שוטטו בערוציהם של אנשים אחרים, בייחוד של אילו המהווים את קהל היעד שלכם. הגיבו לסרטונים שלהם, שתפו אותם, הצביעו עבורם, שאלו שאלות ועוררו דיונים. הדבר יגרום לצופים רבים לרצות להכיר אתכם ולבקר בערוץ היו-טיוב שלכם. מומלץ גם לנסות ליצור שיתופי פעולה עם אנשים בעלי כמות גבוהה של מנויים.

היו רלוונטיים – קשרו לאקטואליה
רוב הסרטונים המצליחים ביו-טיוב הם אילו המתייחסים לחדשות האחרונות בארץ ובעולם. אם הגיתם רעיון לסרטון אשר מתייחס לאקטואליה, היו זריזים – אחרת תחמיצו את ההזדמנות. אם הנישה של העסק שלכם אינה קשורה לאירועים האחרונים, נסו לעשות חיבור כלשהו בכל זאת. בדקו מה הנושא היומי אשר גרם למהומה תקשורתית ונמצא על סדר היום. מניסיוני, כמעט לכל תחום מקצועי ניתן להתאים אירוע אקטואלי: תוכנית "האח הגדול", הצונאמי ביפן, השריפה בכרמל, משפט קצב, חרם הקוטג' – כל אלו מהווים דוגמאות לנושאים שמצאנו לנכון לחברם לסרטונים של לקוחותינו.

תדירות
עליכם לדאוג לתוכן איכותי בתדירות גבוהה. יצירת סרטונים בעלי ערך אחת למספר שבועות הינה מינון סביר אשר יגרום לצופים להירשם לערוץ שלכם ולהתמכר אליו.

תגיות ומילות חיפוש
האם ידעתם שכללי הקידום של דפים ברשת האינטרנט תקפים גם לגבי סרטונים? יו-טיוב, כמו גוגל (Google) ושאר מנועי החיפוש, מבקש מאיתנו למלא עבורו "תגיות" שיסייעו לו להבין מהו נושא הסרטון. התגיות כוללות את כותרת הסרטון, תקציר המתאר, תוכנו ורשימת מילות מפתח. אנשים רבים נוטים להזניח את התגיות למרות שמדובר באחד האמצעים החשובים ביותר לקידום הסרטון. בטרם אתם מעלים את הסרטון, תכננו מה תהינה מילות החיפוש שהייתם מקישים על מנת להגיע לסרטון שלכם. אחת הדרכים למצוא רעיונות לכך הינה לחפש ביו-טיוב מילה כלשהי הקשורה לנושא הסרטון. בנוסף, תוכלו למצוא מתחת לכפתור החיפוש הצעות של יו-טיוב לביטויים קשורים, אשר אנשים חיפשו בתחום הזה.

תגית הכותרת
דאגו לכותרות מושכות ומדויקות לסרטונים שלכם, כך שאנשים ידעו למה לצפות. חשוב גם לשבץ את מילות המפתח בכותרת – הדבר יקל על הגולשים למצוא את הסרטון שלכם. בצעו סיעור מוחות על מנת לאתר את מילות המפתח הטובות ביותר עבור הסרטון שלכם.

תגית התיאור
כפי שחלקכם לא יצפו בסרט קולנוע בטרם קראו תחילה את התיאור שלו, כך גם ביו-טיוב. חברו תקציר רלוונטי, הדביקו בו את כתובת האתר שלכם ודאגו לשבץ בתיאור את כל מילות המפתח החשובות לכם. באופן זה תבטיחו לכם דירוג גבוה ביו-טיוב ובגוגל.

תגית מילות המפתח
כאן יש לציין רשימת ביטויים אשר חיפושם ביו-טיוב יוביל לסרטון שלכם. לשם המחשה: כאשר הכנתי סרטוני הדרכה לקידום חינמי של אתר בגוגל, הצבתי לי למטרה שקהל היעד יגיע אליהם בקלות. לשם כך תייגתי אותם במילות החיפוש הרלוונטיות. קידום אתרים, גוגל, שיווק אתרים או קידום אורגני, היו כמה מילים אפשריות.

שיבוץ באתר
הציגו את ערוץ היו-טיוב באתר שלכם במקום בולט ובצורה מזמינה. צרו סקרנות על מנת שגולשים המסיירים בו יחשפו לסרטונים שלכם.

הפניה לערוץ מתוך חתימת המיילים שלכם
הוסיפו לחתימת הדואר האלקטרוני את כתובת ערוץ הווידיאו שלכם. אין לדעת מי מהממוענים יבחר לצפות בסרטונים ולהירשם לערוץ.

בהצלחה!

* הכותבת הינה מומחית לקידום ברשת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Exploter

    כמובן דבר חשוב נוסף הוא לבקש תגובות מהצופים סרטונים עם טוקבקים מעניינים יקודמו הרבה יותר מהר:P אחלה פוסט

אירועים קרובים