צבי אמיתי, מנמ"ר מפעל הפיס – מהמועמדים לתפקיד המנכ"ל

גורמים המקורבים אל אמיתי העריכו, כי אף שהוא אכן בין המועמדים לתפקיד - הסיכוי שימונה לו בסופו של דבר אינו גבוה ● לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אמיתי לדברים

צבי אמיתי, סמנכ"ל המיחשוב של מפעל הפיס, הוא מהמועמדים לתפקיד המנכ"ל – כך נודע לאנשים ומחשבים. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אמיתי לדברים, אולם גורמים המקורבים אליו העריכו, כי אף שהוא אכן בין המועמדים לתפקיד – הסיכוי שימונה לו בסופו של דבר אינו גבוה.

המנכ"ל האחרון של מפעל הפיס, שאול סוטניק, עזב את תפקידו בנובמבר האחרון ובראשית פברואר הגישה ועדת האיתור בראשותו של יעקב פרץ את המלצותיה לעוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס. ועדת האיתור המליצה על ג'קי ואקים. דיין, שעל פי תקנון מפעל הפיס הוא הגורם היחידי שבסמכותו להמליץ לדירקטוריון על זהותו של המנכ"ל, סבר כי ואקים לא עומד בדרישות הסף הנדרשות לתפקיד המנכ"ל מבחינת הדרישה המהותית ליושר ויושרה. דיין דרש שלא לקבל את המלצת הוועדה, כיוון ש-ואקים נחקר במח"ש בעבר והסתיר זאת מפני הוועדה ולכן הוא פסול לתפקיד. עצם חתימתו של ואקים על תצהיר כוזב, כך על פי דיין, מחייבת את פסילתו מלהציג את מועמדותו לתפקיד המנכ"ל. דיין היה סבור, כי בחירת ואקים לתפקיד מנכ"ל הפיס, הגוף הרגיש ביותר הנוגע בכספי ציבור, תהווה מהלך הרסני עבור הפיס.

בחודשים האחרונים מתנהלת מלחמת שליטה בין היו"ר דיין לדירקטוריון המובל על ידי שלמה בוחבוט, יו"ר השלטון המקומי, אודות זהות מנכ"ל מפעל הפיס הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים