חדש: כונן עם יכולת השמדה עצמית

הכונן, המבוסס על זיכרון מצב קשיח SSD, מאפשר את השמדת התכנים בשתי דרכים: תוכנה וחשמל ● הוא מיועד לחברות שפועלות בשווקים בהם נדרשת אבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד - שווקים בהם יש עדיפות להשמדת התוכן, ובעיקר מערכות משובצות מיחשוב, כדי שלא ייפול לידיים לא נכונות

כונן חדש שמציעה חברת RunCore מאפשר למשתמשים להשמיד את החומר שבו. הכונן, שנקרא InVincible SSD, מיועד לחברות שפועלות בשווקים בהם נדרשת אבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד – שווקים בהם יש עדיפות להשמדת התוכן, ובעיקר מערכות משובצות מיחשוב, כדי שלא ייפול לידיים לא נכונות.

הכונן, המבוסס על זיכרון מצב קשיח (SSD), מאפשר את השמדת התכנים בשתי דרכים: תוכנה וחשמל. אם בוחרים בדרך של השמדת התוכן באמצעות תוכנה מופעל תהליך שממלא את כל הכונן, מתחילתו ועד סופו, בתוכן חסר משמעות לחלוטין, כולל כל השטחים בהם היו שמורים נתונים לפני תחילת הפעולה. בחירה בדרך החשמלית גורמת למחולל כוח קטן להזרים דרך זיכרונות ה-NAND, שמרכיבים את הכונן, זרם חשמלי גבוה מהמותר. זה גורם לשריפתם וכך, למעשה, הופך אותם לבלתי שמישים באופן סופי ומוחלט.

ההשמדה העצמית ניתנת לביצוע מרחוק על ידי לחיצה על שני כפתורים שונים, שכל אחד מהם מוביל לתחילת אחד מהתהליכים המוזכרים לעיל.

הכונן מיועד לתפקד בטמפרטורות קיצוניות, החל ממינוס 45 מעלות צלזיוס ועד פלוס 95 מעלות. מהירות הקריאה המרבית שלו היא 2,490 מגה-בייט לשנייה ומהירות הכתיבה המרבית – 140 מגה-בייט לשנייה. הנפחים הזמינים, המחירים והזמינות של הסדרה החדשה עדיין לא פורסמו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שמבין

    היום לא צריך לעבוד קשה בשביל להשמיד עצמית כונן SSD. מספיק לתת הודעה לכונן לבצע שיחרור של כל התאים, וכל עוד הוא מקבל חשמל, הוא מבצע מחיקה. גם כאשר יגיע צד שלישי יהיה לו מאוד קשה לנתק את המעבד שבפנים ולנסות לשחזר את הנתונים. יש כל כך הרבה בלאגן עם שיחזור SSD בגלל אופי תכנון הכונן. תחפשו על defcon דיברו על זה.

אירועים קרובים