סיטריקס רכשה את חברת תשתיות הענן Cloud.com תמורת כ-250 מיליון דולרים

CloudStack, קו המוצרים של החברה הנרכשת, מסייע לספקי שירותים מכל הסוגים לפרוס ולנהל שירותי ענן גמישים, מאובטחים וניתנים לתכנון ● בשתי החברות לא מסרו פרטים נוספים על העסקה

סיטריקס (Citrix), המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הודיעה שרכשה את חברת Cloud.com, המספקת פלטפורמה שמאפשרת ללקוחות להקים מיחשוב ענן. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אולם בעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית העריכו אותו ב-200-250 מיליון דולרים.

CloudStack, קו המוצרים של החברה הנרכשת, מסייע לספקי שירותים מכל הסוגים לפרוס ולנהל שירותי ענן גמישים, מאובטחים וניתנים לתכנון. בשתי החברות לא מסרו פרטים נוספים על העסקה.

ההערכות הן, כי המעבר מעידן ה-PC לעידן הענן יגרום לעלייה מאסיבית בהקמת תשתיות ענן. על פי IDC, היקפו של שוק חדש זה יגיע ליותר מ-11 מיליארד דולרים עד סוף 2013. שוק זה יאופיין באלפי ספקים מגדלים שונים שיציעו מגוון רחב של שירותי ענן לעסקים, ללקוחות, לעולם המיחשוב הנייד ולתעשיית המשחקים. מרבית העננים שישרתו שוק זה ייראו שונה לגמרי מדטה סנטרים ארגוניים טיפוסיים – הם יפעלו על בסיס פלטפורמות מותאמות למיחשוב ענן שתוכלנה להעביר שירותים רבי שכבות (Multi-tier) ואפשרויות שימוש בתוכנה אחת למשתמשים רבים (Multi-tenant) באופן פשוט ויעיל. יצוין, כי העננים הציבוריים הגדולים והמוצלחים ביותר כיום בנויים בארכיטקטורה כזו.

על פי Cloud.com, היכולות שלה מאפשרות אספקת שירותי ענן מתקדמים במהירות של פי 50 מפתרונות אחרים, בחמישית מהעלות הממוצעת.

מארק טמפלטון, נשיא ומנכ"ל סיטריקס, אמר ש-"התעשייה נעה לכיוון עידן הענן וסיטריקס מחויבת להובלת מעבר זה. יחד עם Cloud.com נתמקד במתן פתרונות ללקוחות מכל הגדלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים