אלעד מערכות תמשיך לתפעל במיקור-חוץ את ה-IT של מינהל מקרקעי ישראל; היקף החוזה: 10 מיליון שקלים

אלעד גברה במכרז על בינת, מלם-תים, טלדור, HP ישראל, כלנית ואומגה ● אנשי החברה יעסקו בתפעול שוטף של מערך המיחשוב, תמיכה במשתמשים ומתן מענה לבעיות תפעוליות במינהל ● על פי תנאי המכרז, מומחי אלעד יבצעו את כל המשימות בשבעה אתרים שונים של מינהל מקרקעי ישראל ברחבי הארץ

אלעד מערכות זכתה שוב במכרז מיקור-החוץ של מינהל מקרקעי ישראל, שהיקפו הכספי עומד על כ-10 מיליון שקלים למשך חמש שנים. המכרז פורסם באוקטובר 2010, וההודעה על תוצאותיו נמסרה באחרונה. יצוין, כי אלעד תפעלה במיקור-חוץ את מערך ה-IT של המינהל בחמש השנים האחרונות. במכרז התמודדו בינת, מלם-תים, טלדור, אגף השירותים המקצועיים של HP ישראל, כלנית ואומגה.

במסגרת ההסכם החדש, יוצבו 15 אנשי אלעד מערכות באתרי מינהל מקרקעי ישראל. הם יעסקו בתפעול שוטף של מערך המיחשוב, תמיכה במשתמשים ומתן מענה לבעיות תפעוליות. עיקר התמיכה תהיה בתחזוקת התשתיות ומיעוטה ובתחזוקת היישומים. החוזה אינו כולל פיתוח יישומים.

על פי תנאי המכרז, מומחי אלעד יבצעו את כל המשימות בשבעה אתרים שונים של מינהל מקרקעי ישראל ברחבי הארץ. אלעד מערכות מבצעת עבור מינהל מקרקעי ישראל גם פעילות של פיתוח תוכנה, וניהול תהליכי הדרכה והטמעה של מערכות אפליקטיביות של המינהל למשתמשים.

ניבה צוק, מנמ"ר מינהל מקרקעי ישראל, אמרה כי "אלעד הגישה לנו מענה מקיף שהתאים ביותר לצרכים ולדרישות שהצגנו במכרז".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים