אקורייט תשווק את מוצרי אלטריקס כמפיץ משנה של וואן BI

בנוסף, אקורייט תספק שירותים ללקוחות טריפקטה בישראל

מימין: יוסי רודריק, מנכל אקורייט, ועודד טהורי, מנכל וואן bi.

בעקבות המיזוג בין אלטריקס (Alteryx) ל-טריפקטה (Trifacta) מכריזות חטיבת וואן bi ב-וואן טכנולוגיות ו-אקורייט (Aqurate) על שיתוף פעולה, שבמסגרתו תשווק אקורייט את מוצרי אלטריקס כמפיץ משנה של וואן bi, הפועלת בעולמות הדטה, ה-BI והאנליטיקס. בנוסף, תספק אקורייט שירותים ללקוחות טריפקטה בישראל.

הפתרון של אלטריקס מאפשר Self Service Data Preparation לכלל המשתמשים בארגון, שעוסקים בדטה בסביבת On Prem. הפתרון של טריפקטה מאפשר Self Service Data Preparation בסביבת ענן. בעקבות המיזוג, הכריזה אלטריקס כי תיכנס לעולמות הענן, עם בניית פלטפורמה אחודה, שתשלב את המיטב משני הפתרונות.

אלטריקס הינה פלטפורמה, המאפשרת אוטומציה של תהליכי דטה ארגונים, כאשר בניית התהליך מתבצעת על ידי הגורמים העסקיים ללא מעורבות אנשי IT או גורמים חיצוניים. משתמשים עסקיים יכולים לבנות באמצעותה אנליזות מורכבות ללא קוד וליצור אוטומציה לתהליכים אלו. ארגונים מכל סוג יכולים לנתח נתונים עבור מגוון רחב של שימושים ולהשפיע על התוצאות העסקיות שלהם. התיעוד שמספקת המערכת הינו ברור וגרפי, היישום וההטמעה שלה פשוטים, בניית התהליכים מיידית ולא דורשת כתיבת קוד או תכנות. המגוון הרב של הקונקטורים הכלולים בפלטפורמה מאפשרים חיבור לכמה מקורות מידע בתהליך אחד, כך שמעבר לאוטומציה על התהליך עצמו, נחסכת עבודת ההכנה של הנתונים וגם נמנעות טעויות הכרוכות בעבודה ידנית.

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט ציין, כי "הפתרון שאלטריקס מציעה הינו רכיב הכרחי ללקוחות שעובדים במודל On prem ונדרשים להשגת נצילות מרבית של כל העוסקים בדטה. השוק בישראל משמעותי מאוד, ואנו כבר פועלים מול כמה לקוחות גדולים בישראל. המיזוג בין שתי החברות היה זה שחיבר בינינו לוואן bi. למדנו להכיר שותף מקצועי ואמין – אני מאמין שנעשה עסקים גדולים ביחד".

עודד טהורי, מנכ"ל וואן bi בוואן טכנולוגיות: "המיזוג בין אלטריקס לטריפקטה מעמיק את המענה שאנחנו מספקים ללקוחותינו, ככל שיותר ארגונים מגלים את הכוח הטמון במינוף אופטימלי של הדטה העומדת לרשותם להשגת תובנות עסקיות וייעול תהליכים. החיבור עם חברת אקורייט, שמתמחה גם היא בעולם הדטה, יאפשר לנו להציע ליותר לקוחות ערכים מוספים ונגישות גבוהה לטכנולוגיה. שותפות זו תרחיב את השוק שלנו בישראל ותגדיל את היקף המכירות במיליוני שקלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים