הייפר גלובל תפיץ ותתמוך במוצרי ושירותי קנוניקל

קנוניקל מפתחת את הפצת Ubuntu Linux ומוצרים מתקדמים, המוטמעים במערכות המיוצרות בהייפר גלובל, בהם מוצרי תשתית לענן פרטי, רכיבי וירטואליזציה, מערכות לניהול מרכזי וגרסאות נתמכות של קוברנטיס

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל

הייפר גלובל (Hiper Global), המספקת פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיה, תספק ללקוחותיה בארץ ובעולם מינוי לשירות תיקוני אבטחה, שירותי סיוע ושירות תמיכה לזמן ארוך (Long-term support) להפצת Ubuntu Linux ולמוצרים מתקדמים של חברת קנוניקל (Canonical), המוטמעים במערכות המיוצרות בהייפר גלובל.

עם המוצרים ניתן למנות מוצרי תשתית לענן פרטי, רכיבי וירטואליזציה, מערכות לניהול מרכזי וגרסאות נתמכות של קוברנטיס. לקוחות המבססים את המוצר על פלטפורמת קוברנטיס יוכלו לקבל כעת מערכות קוברנטיס נתמכות, בטוחות וקלות להטמעה.

מינוי Ubuntu Pro יאפשר ללקוחותיה של הייפר גלובל לקבל עדכוני אבטחה ותיקונים למערכת ההפעלה וליישומים נפוצים, תמיכת מומחים וגישה למאגר המידע של קנוניקל. הפצת אובונטו, המפותחת על ידי קנוניקל, נחשבת היום לגרסת לינוקס הנפוצה ביותר לשרתים, לציוד IoT, למערכות פיתוח ומחשוב ענן, ומאפשרת שימוש בעשרות אלפי חבילות תוכנה מבוססות קוד פתוח.

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, ציין כי "אנחנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה עם חברת קנוניקל, המפתחת את לינוקס הנפוצה ביותר בקרב לקוחותינו וזוכה לשימוש נרחב במיוחד בעולמות ה-AI, המחשוב ההנדסי והתעשייתי. בתקופה האחרונה נוכחנו לראות, כי לקוחות רבים שואפים להתבסס על מערכת ההפעלה Linux וטכנולוגיות קוד פתוח. אנו מאמינים בשותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו, ושיתוף הפעולה עם קנוניקל מהווה חלק מהחתירה המתמדת שלנו לחדשנות ומתן ערך גבוה ללקוחותינו. הניסיון העשיר והידע המקצועי שצברנו במאות פרויקטים שליווינו במגוון ענפי התעשייה מאפשרים לנו להגדיל את יכולת הסיוע והתמיכה עבור התשתית הטכנולוגית של המוצרים של לקוחותינו באמצעות השירותים והמוצרים המתקדמים של חברת קנוניקל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים