דיווח: אפל מעצבת מחדש את watchOS

אפל עובדת על שיפוץ התוכנה הגדול ביותר שלה ל-watchOS בשנים האחרונות, תוך שימוש בווידג'טים והחזרת תכונת ה-Glances שהייתה חלק מ-watchOS המקורית

שוב ושוב מוכיח את עצמו כמציל חיים. ה-Apple Watch.

דיווח של "גורו" אפל, מארק גורמן מבלומברג, טוען, כי אפל עובדת על שיפוץ התוכנה הגדול ביותר שלה ל-watchOS בשנים האחרונות. לדבריו, החברה מעצבת מחדש את ממשק המשתמש של ה-Apple Watch כדי להפוך את הווידג'טים ל"חלק מרכזי" באופן שבו המשתמש יתקשר עם הרכיב הלביש, ולצורך כך תחזיר אפל אלמנטים של תכונת ה-Glances שהייתה חלק מ-watchOS המקורית, תוך השאלת "סגנון" הווידג'טים שאפל הציגה לצד iOS 14 בשנה שעברה.

הממשק החדש, לפי תיאורו, יהדהד את העיצוב של פני השעון של Siri, שהחברה הציגה עם watchOS 4 ב-2017, אך יתפקד כשכבת-על לכל עיצוב. "זה יהיה דומה לערימה של ווידג'טים", מוסיף גורמן, ומתכוון לתכונת iOS, המאפשרת לגלול בין ווידג'טים הנערמים זה על גבי זה.

בנוסף, אפל גם בוחנת שינויים בלחצנים הפיזיים של ה-Apple Watch, שישתלבו בעיצוב החדש של הממשל, כמו למשל, שלחיצה על הכתר הדיגיטלי עשויה להפעיל את תצוגת הווידג'טים החדשה של מערכת ההפעלה, במקום הפניה למסך הבית בעזרת החוגה במערכת ההפעלה הנוכחית.

בהתחשב בכך שהעיצוב החדש עשוי לגרום אי נוחות לחלק מהמשתמשים, גורמן משער שאפל מתכננת להפוך את הממשק החדש לאופציונלי בהתחלה. בנוסף, הוא מציין שהעיצוב החדש הוא מעין "הודאה" שחוויה דמוית iPhone "לא תמיד הגיונית בשעון – שבו אתה רוצה כמה שיותר מידע עם כמה שפחות חיטוט".

ועידת המפתחים של אפל שתתקיים בעוד קצת יותר מחודש בוודאי תחשוף את השינויים שיבואו עם עדכון התוכנה הגדול הבא במכשיר הלביש של החברה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים