אינסטגרם תתמוך בעד 5 לינקים ב-Bio לתכנים שמחוץ לפלטפורמה

לפי החברה, זו הייתה את התכונות המבוקשות בקרב היוצרים, ואינסטגרם רואה בה כנראה יתרון תחרותי, שעשוי למשוך יוצרים לחזור לאפליקציה שלה, בייחוד על רקע המגבלות בטיק-טוק

מהווה בסיס משתמשים רציני שעומד מאחורי ת'רדס. אינטגרם.

אינסטגרם השיקה אתמול תכונה חדשה, המאפשרת להוסיף עד חמישה קישורים בפרטי הביוגרפיה בפרופיל האישי של המשתמשים. הקישורים האלה יכולים להוביל את עוקביהם

לתוכן אחר – כמו עסקים מקוונים שלהם, מותגים שהם רוצים לקדם, נושאים חשובים להם, או אפילו פרופילים בפלטפורמות חברתיות מתחרות.

התכונה החדשה הוכרזה בפוסט קצר בערוץ הברודקאסט של מארק צוקרברג, מנכ"ל מטה – החברה האם של אינסטגרם. צוקרברג לא מסר פרטים בהודעתו, ורק ציין כי תמיכה במספר קישורים בביוגרפיה הייתה "כנראה אחת התכונות המבוקשות ביותר שהיו לנו".

החברה טוענת כי הדרישה לתכונה הזאת בקרב היוצרים הייתה מובילה, אבל אי אפשר להתעלם גם מכך, שהעדר היכולות האלה הוביל גם לשגשוג של פלטפורמות אחרות, כמו Linktree ועוד, שנוצרו בעיקר בגלל מגבלות כמו אלה באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות. מגבלות אלה מנעו ממשתמשים להוסיף קישורים מרובים לאתרים אחרים מתוך חשש שיפנו משתמשים לתוכן שמחוץ לפלטפורמה, ובכך מותירות את המשתמשים כלואים בפלטפורמה שלהם.

יש לציין, שגם טיק-טוק מגבילה את הקישורים ב-BIOS שלה רק לאלה עם חשבונות עסקיים, מה שמקשה על משתמשים ויוצרים רגילים להפנות מעריצים ועוקבים לאתרים אחרים.

ייתכן שההחלטה של ​​אינסטגרם לשנות את מדיניותה ולהיענות סוף סוף לדרישת היוצרים לגישה מוגברת לקישורים בביוגרפיה נובעת מהתרבות התלונות על המגבלות המחמירות של טיק-טוק. ואולם נראה שאינסטגרם רואה בגישה המורחבת לקישורים יתרון תחרותי, שעשוי למשוך יוצרים לחזור לאפליקציה שלה. למעשה, אינסטגרם מציינת שהיכולת שלה להוסיף קישורים מרובים לפרופיל תהיה זמינה ל"כל החשבונות", כולל חשבונות עסקיים ויוצרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים