הכי מבוקשים בפייבר: פרילנסרים המתמחים ב-AI וב-Shorts ביוטיוב

דו"ח שפרסמה פייבר מעיד על הטרנדים העסקיים לתקופה הקרובה, בהתבסס על החיפושים שצמחו בשיעור הגבוה ביותר בחצי השנה האחרונה בפלטפורמה שלה ● המנצחים הגדולים: סרטונים קצרים ו-AI

הטרנדים העסקיים הבולטים בשנת 2023 - סרטונים ובינה מלאכותית, איך לא...

מתוך מיליוני החיפושים שבוצעו בפלטפורמת פייבר (Fiverr), המציעה פרילנסרים בכל תחומי העיסוק, זוהתה מגמה של זינוק בחיפוש אחר שירותי בינה מלאכותית ו-Shorts של יוטיוב (התכונה המתחרה של גוגל ב-Stories של אינסטגרם ובסרטוני הטיק טוק הקצרים).  כך עולה מדו"ח הטרנדים העסקיים לאביב 2023 שפרסמה אתמול החברה, שנתוניו מתבססים על החיפושים שצמחו בשיעור הגבוה ביותר בחצי השנה האחרונה בפלטפורמה שלה.

על רקע השינויים הטכנולוגיים המהירים בשווקים, במקביל לתקופה כלכלית לא יציבה, עסקים רבים נאלצו להסתגל למצב החדש ולחשב מסלול מחדש באמצעות חיפוש הפלטפורמות, הטכנולוגיות והטאלנטים הטובים ביותר לקידום עסקיהם, תוך שימוש בפרילנסרים.

לפי הדו"ח, החיפושים שצמחו באופן הניכר ביותר במהלך חצי השנה האחרונה:

סרטונים קצרים, שמסתברים כערוץ הכנסה חשוב ביוטיוב למותגים וליוצרים, כמו גם ככלי שיווקי חשוב עבור עסקים ואנשי שיווק – זינוק של 64,624% בחיפושים אחר "סרטונים קצרים ביוטיוב", קפיצה של 4,760% בחיפושים אחר שירותי "עריכת סרטוני אינסטגרם" ועלייה של 1,445% בחיפושים אחר מנהלי טיק טוק.

הטמעת טכנולוגיית בינה מלאכותית – על רקע רצונן של חברות רבות לשלב בינה מלאכותית בפלטפורמות שלהן – זינוק של 6,967% בחיפושים אחר "אמנות בינה מלאכותית" (AI Art), קפיצה של 1,088% בחיפושים אחר המונח "AI" ועלייה של 56% בחיפושים אחר המונח "בינה מלאכותית".

בנוסף ניכר, כי הצרכנים הפכו לרגישים יותר למחיר ומצמצמים את הוצאותיהם, ולכן עסקים המשתמשים בפלטפורמות מכירה מקוונות מחפשים אחר פרילנסרים עם מומחיות אסטרטגית בפלטפורמות Etsy ו-Shopify, שכן בעלי עסקים מחפשים הדרכה כיצד למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים – זינוק של 5,348% בחיפושים אחר "מכירות ב-אטסי", קפיצה של 2,366% בחיפושים אחר "Etsy Digital Planner" ועלייה של 1,065% בחיפושים אחר "ניהול שופיפיי".

ומה בישראל?

זינוק של 1,539% בחיפושים אחר המונח "AI", קפיצה של 915% בחיפושים אחר "עיצוב מצגות פאואר פוינט" ועלייה של 598% בחיפושים אחר "תמלול קבצי אודיו בצרפתית".

לדברי הילה קליין, סמנכ"לית התפעול של פייבר: "בעוד שעסקים רבים מתמודדים עם אתגרים הנובעים מחוסר היציבות הכלכלית, מעולם לא עמדו לרשותם כלים מתקדמים וטכנולוגיות מתקדמות כפי שיש היום. מניתוח המידע שמופיע בדו"ח, אנחנו רואים נכונות לאמץ פלטפורמות שנמצאות בהתהוות, דוגמת כלי בינה מלאכותית, ולהתנסות באסטרטגיות חדשות במטרה להיות תחרותיים בשוק. עוד עולה מהדו"ח חשיבותם של הפרילנסרים בהטמעת טכנולוגיות חדשות והקניית מיומנויות וכלים כך שיסייעו לעסקים לצמוח ולהתפתח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים