טים קוק בהודו: פותח שתי חנויות ראשונות של החברה במדינה

אפל מאמינה בפוטנציאל הצמיחה במדינה הענק, שכרגע אחראית רק לחלק קטן מההכנסות הכוללות שלה, ובכלל מרחיבה את פעילותה בחברה ואף מתכננת להפוך את הודו למרכז פיתוח עולמי לייצור חומרה

חנות אפל החדשה במומבאי.

בימים אלה מבקר טים קוק, מנכ"ל אפל, בהודו, כדי להשיק שתי חנויות ראשונות של אפל במדינה ולפגוש את ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, כמו גם מנהיגים עסקיים רבים כדי לדבר על המחויבות הגוברת של החברה להודו.

"המשימה שלנו היא להעשיר חיים ולהעצים אנשים ברחבי העולם", אמר קוק בהצהרתו אתמול (ב'). "בהודו יש תרבות כל כך יפה ואנרגיה מדהימה, ואנחנו נרגשים לבנות על ההיסטוריה ארוכת השנים שלנו – לתמוך בלקוחותינו, להשקיע בקהילות מקומיות ולעבוד יחד כדי לבנות עתיד טוב יותר עם חידושים שמשרתים את האנושות".

על אף שהודו היא שוק האינטרנט השני בגודלו בעולם, מרבית הסמארטפונים שנמכרים בהודו מתומחרים מתחת ל-250 דולר, ומדינת הענק אחראית לחלק קטן מההכנסות הכוללות של יצרנית ה-iPhone, החברה הביעה אופטימיות לגבי פוטנציאל הצמיחה של המדינה, וציינה, כי החנויות החדשות "מסמנות התרחבות גדולה" עבור החברה.

בשנים האחרונות מרחיבה אפל את נפח ייצור המכשירים שלה בהודו כדי להפחית את תלותה בסין, וגם שותפיה לייצור פוקסקון ו-וויסטרון, הגדילו את נפח פעילותן בהודו. על פי דו"ח אנליסטים של ג'יי פי מורגן (JP Morgan) בשנה שעברה, אפל צפויה להרחיב את יכולת הייצור שלה בהודו לכ-25% מכלל מכשירי ה-iPhone עד 2025. אפל גם פועלת להפוך את הודו למרכז פיתוח עולמי לייצור חומרה, בין היתר הודות לתמריצים שניו דלהי מציעה ליצרנים שירחיבו את נוכחותם במדינה.

"אפל החלה לייצר iPhone בהודו בשנת 2017, ומאז החברה עבדה עם ספקים כדי להרכיב דגמי iPhone ולייצר מספר הולך וגדל של רכיבים. העבודה של אפל עם ספקים הודיים מכל הגדלים תומכת במאות אלפי משרות ברחבי המדינה", ציינה אפל בהצהרתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים