"העלויות – כאב הראש החזק של מנהלי האחסון"

"האתגר הראשון שמולו הם ניצבים הוא העלויות - הן גדלות, בגלל הגידול הנמשך בקיבולת ובנפחי האחסון, יחד עם העלויות העקיפות", כך לפי ארז גל-חן, CTO נט-אפ ישראל

ארז גל-חן, CTO נט-אפ ישראל.

"חייהם של מנהלי תשתיות ה-IT בארגונים לא קלים כלל ועיקר. האתגר הראשון שמולו הם ניצבים הוא העלויות – הן גדלות, בגלל הגידול הנמשך בקיבולת ובנפחי האחסון. לצד העלות הישירה יש את העלויות העקיפות – חשמל, מיזוג אוויר, מערכות קירור ושטח רצפה. זה מהווה כאב ראש חזק למנהלי האחסון", כך אמר לאנשים ומחשבים ארז גל-חן, CTO נט-אפ ישראל.

לדבריו, "על מנת לענות למצוקה התקציבית הזו השקנו סדרת מערכות אחסון פלאש מלא ליישומים עתירי נפחים (All Flash FAS Capacity). זו מציעה יכולות אחסון במחירים נמוכים משמעותית, עם יכולת לצמצום שטח הרצפה בחדרי המחשב ב-עד 95% והורדת עלויות החשמל והמיזוג ב-עד 85% – יחסית לדיסקים מסתובבים". הוא הוסיף כי "הסדרה החדשה מספקת ביצועי פלאש מהירים עבור שימושים שונים, עם ביצועים טובים יותר ועלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה. יחד עם חבילת התוכנה ONTAP One, ארגונים יכולים להפוך את הדאטה סנטר שלהם למודרני, ועם יכולת לבחור את האחסון הנכון: פלאש עתיר ביצועים, פלאש עתיר נפחים או אחסון היברידי לסביבות VMware, או לסביבות של בסיסי נתונים. כל הפתרונות הללו מנוהלים בצורה מרכזית. כך ארגונים מקבלים חוויית ענן היברידי למול שלושת העננים הציבוריים הגדולים – AWS, גוגל קלאוד (GCP) ו-Azure – ובין חדרי המחשב שלהם".

גל-חן ציין כי "לטובת הורדת העלויות השקנו גם את תוכנית Advance. ארגונים נהגו להחליף את המערכות שלהם בכל שלוש שנים. עם התוכנית הזאת אנחנו באים לארגון ואומרים: 'קנה מערכת עם אחריות למשך זמן כפול, של שש שנים. אם תעשה זאת – נחליף את ה-'מוח' של המערכת ואת בקרי האחסון – על חשבוננו. בנוסף, אם תרחיב את נפח האחסון נציע לך, בחינם, לקחת ממך את כל הדיסקים הקיימים ולהחזיר במקומם דיסקים בעלי נפח גדול יותר. עוד יש אפשרות למעבר ממערכות מקומיות, און-פרם, לשירותי הענן שלנו בשלושת העננים הציבוריים הגדולים, ללא עלויות נוספות'. כך אנחנו מסייעים ללקוחות להכין את עצמם לסביבות המחשוב העתידיות שלהם, כאלה שמשלבות ביצועי פלאש לאפליקציות עתירות ביצועים וביצועי פלאש לאפליקציות עתירות נפחים בדאטה סנטר הפרטי או בענן ציבורי – באופן גמיש ובמחיר יעיל. המטרה היא לאפשר לארגונים להימנע ממחזורי ריענון מורכבים ויקרים, שגוזלים משאבים רבים, באמצעות שדרוגי חומרה שאינם משבשים את עבודת הארגון ומבטיחים אחסון יעיל ומאובטח".

לסיכום הוא אמר כי "עם הפתרון שלנו, ארגונים יוכלו לבחור בין אחסון באתרים המקומיים לאחסון בענן, ויוכלו לבנות את סביבות העתיד שלהם, כדי לצמוח באופן מאובטח, רציף ובלא שיבושים. אנחנו מספקים לארגונים שקט עתידי בכל הקשור לפתרונות האחסון וניהול המידע שלהם, על בסיס אחסון הפלאש המשתלם ביותר, שהינו בר קיימא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים