הכירו את שירות ההלוואות החדש של אפל: Apple Pay Later

ענקית התפוח, שמפתחת בשנים האחרונות ערוצי הכנסות מעבר למכירות החומרה שלה, השיקה את השירות שיעניק למשתמשים הלוואות של 50-1,000 דולר – כרגע רק בארה"ב ורק למשתמשים נבחרים, ובחודשים הקרובים יהיה זמין לכולם

קנו עכשיו ושלמו בתשלומים עם Apple Pay Later.

שנתיים לאחר שפורסם לראשונה ושנה לאחר שהכריזה עליו רשמית, השיקה היום אפל את שירות Apple Pay Later, שבמסגרתו היא תלווה כספים ישירות למשתמשים באמצעות אפליקציית Wallet במכשיריה.

ההשקה, באה"ב בלבד, כרגע מוגבלת, ולפי הודעתה, החברה "מזמינה משתמשים נבחרים לגשת לגירסה מוקדמת של Apple Pay Later", ומציינת כי השירות יהיה זמין לכולם "בחודשים הקרובים".

מי שקיבלו את הגישה לשירות יכולים להגיש בקשה להלוואות בסכומים שנעים בין 50 ל-1,000 דולר – אבל הם יוכלו להשתמש בכסף רק באמצעות סוחרים (מקוונים או אחרים), שמקבלים תשלומים באמצעות Apple Pay.

החזר ההלוואה יפוצל לארבעה תשלומים, והמשתמשים יוכלו להחזירה במלואה ללא ריבית בטווח של שישה שבועות. עוד מציינת אפל, כי התשלומים צריכים להתבצע באמצעות כרטיס חיוב.

כאשר משתמשים מבקשים הלוואה, אפל מבצעת בדיקת אשראי רכה לפני מתן הצעה. על המכשיר של המשתמש מופיע מסך, המתאר את תוכנית התשלומים. בנוסף, ישנו מסך באפליקציית הארנק שבו משתמשים יכולים לעקוב אחר יתרת ההלוואה שלהם ותשלומים עתידיים בלוח השנה.

שירות Apple Pay Later מתבסס על מערכת היחסים הקיימת של אפל עם מאסטרקארד וגולדמן זאקס ו"מופעל באמצעות תוכנית התשלומים של מאסטרקארד", שלדברי אפל מאפשרת לשירות לעבוד באופן מיידי עם סוחרים שכבר מקבלים את Apple Pay. "גולדמן זאקס היא המנפיקה של תעודת התשלום של מאסטרקארד, המשמשת להשלמת רכישות באמצעות Apple Pay Later", מוסיפה אפל.

עם זאת, אפל הקימה חברה בת למימון הלוואות Apple Pay Later – משהו שלא עשתה עם Apple Card או Apple Pay קודם לכן. החברה הבת תתחיל לדווח על הלוואות ללשכות האשראי בארה"ב בסתיו הקרוב.

על רקע ההאטה ברכישת סמארטפונים בשנים האחרונות, החלה אפל לפתח ערוצים ושירותים שונים, שאינם מבוססים על מכירות חומרה, במגוון רחב של תחומים, כמו הזרמת בידור, גיבויים בענן, כושר גופני ושירותים פיננסיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים