פורטק תפיץ בישראל את סווימליין

סווימליין מספקת פתרונות אבטחה אוטומטיים ל-low-code, המאפשר ללקוחותיה לתחזק אופרציית אבטחה זורמת ואוטומטית, ולהפחית את הסיכון הטמון בטעויות אנוש, תוך שיפור כללי של רמת האבטחה

אלון יעקב, מנכ"ל פורטק

פורטק (ForeTech) חתמה על הסכם הפצה חדש עם חברת סווימליין (Swimlane), המספקת פתרונות אבטחה אוטומטים ל-low-code, המדורגת בין 25 חברות הסייבר עם הצמיחה הגבוהה יותר, במסגרת רשימת ה-500 Technology Fast של דלויט לשנת 2022.

במסגרת ההסכם, פורטק וסווימליין יספקו יחד פתרונות אבטחה, בין המתקדמים בשוק, אשר יסייעו ללקוחות לאתר ולהגיב לאיומי אבטחה בצורה מהירה יותר ויעילה יותר. השימוש בפלטפורמת האבטחה של  סווימליין ל-low-code יאפשר ללקוחות לתחזק אופרציית אבטחה זורמת ואוטומטית, ויפחית את הסיכון הטמון בטעויות אנוש, תוך שיפור כללי של רמת האבטחה. לקוחות סווימליין חוסכים בממוצע 160 אלף דולר לחודש כתוצאה משימוש בפתרון.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם פורטק ולהביא את היתרונות של מערכת אבטחה אוטומטית ל-low-code ליותר לקוחות בישראל", אמר טובי ואן דה גריפט, סמנכ"ל  סווימליין ב-EMEA. "יחד נספק ללקוחות את הכלים שהם צריכים לאתר ולהגיב למקרי תקיפה ואבטחה בזמן אמת".

"שיתוף הפעולה עם סווימליין יאפשר לנו להרחיב את היצע פתרונות האבטחה האוטומטיים שאנו מייצגים ולשרת טוב יותר את לקוחותינו" אמר אלון יעקב, מנכ"ל פורטק. "אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר לנו להביא ערך רב יותר ללקוחות ולסייע להם לעמוד איתנים בפרץ איומי האבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים