"מתקפות DDoS ועל יישומי אינטרנט ו-API צמחו ביותר מכפליים"

מדובר בהאצה של מגמת העלייה במתקפות אלה, אמר חיים זליקובסקי, סגן נשיא החברה ● רדוור פתחה היום (ג') בתל אביב מרכז ענן להגנה על אפליקציות

חיים זליקובסקי, סגן נשיא לשירותי אבטחה בענן ברדוור.

"נתונים מדו"ח ניתוח האיומים הגלובלי של רדוור ל-2022 מעלים שהיקף מתקפות מניעת השירות המבוזרות (DDoS) זינק ב-150% בהשוואה ל-2021. המתקפות על יישומי אינטרנט ו-API האמירו ב-128% משנה לשנה – נתון המשקף עלייה דרמטית יותר מהגידול של 88% שנרשם בין 2020 ל-2021. ההיקף, התדירות והתחכום של מתקפות הסייבר הולכים ומתגברים", כך אמר חיים זליקובסקי, סגן נשיא לשירותי אבטחה בענן ברדוור.

ספקית פתרונות האבטחה הישראלית השיקה היום (ג') בתל אביב מרכז ענן לאבטחה של יישומים עסקיים. המרכז החדש מצטרף למרכז האבטחה בענן להגנה מהתקפות מניעת שירות, שהחברה כבר מחזיקה בישראל.

המרכז הישראלי החדש של רדוור מהווה חלק מהמתקנים הגלובליים שלה – באוסטרליה, קנדה, צ'ילה, איטליה, ניו זילנד, טאיוואן ואיחוד האמירויות הערביות. המתקנים הם חלק מהרשת העולמית לשירותי אבטחה בענן של רדוור, שמונה יותר מ-50 מרכזי אבטחה ומספקת יכולת הגנה מהתקפות של 12 טרה-בייט לשנייה, עם שיפור זמני התגובה של היישומים והגנה מדורגת. סכום הקמת המרכז המקומי לא נמסר לפרסום. לאנשים ומחשבים נודע כי היקף ההשקעה ברשת מרכזי ההגנה העולמית עומד על עשרות מיליוני דולרים בשנה, ובישראל הוא יעמוד על מיליונים בשנה.

המרכזים מספקים לארגונים יכולת להתגונן מפני מגוון מתקפות, כגון מניעת שירות, מתקפות על אפליקציות, תעבורת בוטים זדונית ומתקפות על ממשקי API. הם נועדו למנוע שיהוי ביישומים ולהגביר את זמינותם. המתקן ישרת בין היתר ארגונים ממשלתיים ופיננסיים, שיוכלו להגן על האפליקציות שלהם בישראל, כפי שהרגולציה עליהם מחייבת. מרכז הענן הישראלי הוא חלק מפתרון שירותי ענן להגנת יישומים של רדוור, שנותן הגנה מוכללת ומלאה על היישומים.

זליקובסקי ציין כי "מרכזי האבטחה בענן שאנחנו מפעילים משלבים הגנה מתקדמת וביצועים ברוחב פס גבוה במיוחד. זאת, על מנת להתגונן מפני מתקפות הרשת, ואל מול האפליקציות המזיקות וההרסניות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים