מנכ"ל חדש למאל-טק: ניר שמר

מאל-טק מתמחה בהפצה של פתרונות טכנולוגיים לאבטחה פיסית והגנת סייבר ● במסגרת תחומי אחריותו יהיה שמר אמון על הפעילות של החברה בישראל ובשווקים גלובליים, הרחבת פעילותה לעולמות הסייבר ופיתוח שותפויות

ניר שמר, מנכ"ל מאל-טק.

ניר שמר (46) מונה למנכ"ל חברת מאל-טק (Mal-Tech), המתמחה בהפצה של פתרונות טכנולוגיים לאבטחה פיסית והגנת סייבר. במסגרת תחומי אחריותו יהיה שמר אמון על כלל הפעילות של החברה בישראל ובשווקים גלובליים, הרחבת פעילותה לעולמות הסייבר ופיתוח של שותפויות אסטרטגיות עם חברות טכנולוגיה עולמיות וחברות אינטגרציה מקומיות.

לשמר ניסיון של יותר משני עשורים בשורה של תפקידי ניהול בכירים בשוק ה-IT הישראלי. בין תפקידיו שימש שמר כסמנכ"ל מכירות של טלדור תקשורת, שם ניהל את מערכי הפיתוח העסקי, המכירות והשירות של החברה בהיקף כספי של יותר מ-300 מיליון שקלים לשנה. לאורך 18 שנות עבודתו בטלדור היה שמר אחראי להעמקת הפעילות של החברה בארגונים מובילים ובמגוון תחומים, בהם פתרונות ענן, דטה סנטר, אבטחת מידע ותקשורת ארגונית.

תפקיד בכיר נוסף בו שימש שמר היה של סמנכ"ל המכירות בחברת אלקטרה טכנולוגיות, והוא מביא עימו ניסיון עשיר בעולם המכירות בתחומי ה-IT, לרבות האינטרנט של הדברים. עוד שימש שמר בתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת הטכנולוגיה בקסופט, ומוביל מערך הפיתוח העסקי בחברת הסייבר 10Secure. בתחילת דרכו המקצועית שימש בתפקידי ניהול פרויקטים והנדסה בחברות נורטל ובזק.

מאל-טק, שהוקמה לפני 17 שנים, משמשת חברת הפצה של חברות עולמיות הפעילות בעולמות האבטחה הפיזית, ולה מגוון פתרונות טכנולוגיים בתחומי ניהול וידיאו, מערכות שליטה ובקרה, רדארים אזרחיים ופורנזיקה. עוד מייצגת החברה פתרון סייבר ייחודי לסביבות ה-OT מבית חברת Nelysis, ופתרונות אנליטיקה לתחומי התחבורה ולתחומי הביטחון והבטיחות בסקטור הקמעונאות. בנוסף, מקיימת מאל-טק פעילות גלובלית של הפצת פתרונות טכנולוגיים בשוק הבינלאומי – בדגש על תחומי הסייבר, האנליטיקה והפורנזיקה.

שמר ציין עם מינויו, כי "המשימה שלי היא שיחד נביא לצמיחה בפעילות הקיימת בחברה, ובנוסף להכניס פעילויות עסקיות חדשות בעולמות הסייבר, אשר יהוו מנוע צמיחה בשנים הקרובות. החזון של החברה הוא להוות One Stop Security Shop, בית אחד למכלול של פתרונות, המשלבים בין האבטחה הפיזית לאבטחת סייבר ורשת".

משה אמזל, יו"ר ומייסד מאל-טק, ציין כי: "אנו מברכים את הצטרפותו של שמר לחברה ובטוחים שהניסיון שהוא מביא עימו יצעיד אותה קדימה לעבר מימוש החזון והיעדים העסקיים לשנים הקרובות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים