גל פיטורים נוסף ב-Wix: תיפרד מ-370 עובדים, בעיקר בארה"ב

המנהלים והעובדים המפוטרים מגיעים בעיקר ממחלקת שירות הלקוחות של חברת בניית האתרים, שגדלה מאוד בתקופת הקורונה, והיא נפרדת מהם לנוכח הימשכות המשבר הכלכלי ● החברה כבר פיטרה 100 עובדים לפני חצי שנה

רבעון חיובי. Wix.

Wix מבצעת בימים אלה גל פיטורים שני בתוך חצי שנה. אולם, לעומת הפעם הקודמת, שבמסגרתה הלכו הביתה 100 עובדים, כעת מדובר בפיטורים נרחבים יותר – של 370 עובדים. מרבית המפוטרים הם ממחלקות שירות הלקוחות של החברה בארצות הברית.

במכתב ששלח לעובדים ציין ניר זוהר, נשיא Wix, שסיבת הפיטורים היא ש-"הכלכלה הואטה דרמטית ונותרת חלשה", והחברה חייבת להתאים את עצמה למציאות. הוא הדגיש שהמנהלים והעובדים המפוטרים כבר קיבלו את הודעות הפיטורים.

מחלקת שירות הלקוחות של Wix גדלה מאוד בתקופת הקורונה, עם גיוס נרחב של עובדים. כעת, לאור ההאטה הכלכלית, החברה מפטרת חלק מהם. בדו"חות הרבעון השלישי כתבה Wix שמספר העובדים שלה עמד בסופו על 5,700.

נראה כי הפיטורים מגיעים גם על רקע הטענות של קרן סטארבורד, שמחזיקה ב-9% ממנה. בחודש אוקטובר פרסמה הקרן מצגת באתר שלה, שבה נכתב כי אנשיה צופים שהצמיחה של Wix תמשיך להיות איטית, משום ש-"הנהלת החברה רדפה אחרי צמיחה מהירה בתקופת מגפת הקורונה והזניחה את הצד התפעולי". אנליסטים ציינו כי מדובר ברמיזה לגבי הצורך להוביל "מהלכי שיפור תפעולי", משמע – פיטורים רחבי היקף.

Wix

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים