We R Tech תפיץ את מוצרי סנטריטי בישראל ובכלל אזור EMEA

פלטפורמת ה-AIOps של סנטריטי מאפשרת לארגונים בינוניים וגדולים בעלי סביבות IT/OT ורכיבי קצה רבים לקבל חיווי בזמן אמת על ביצועי כלל המערכות הטכנולוגיות, כמו גם מדידה של זמינות השירותים

מימין: רועי קרן, מנכ"ל סנטריטי, ורן פלדמן, מנכ"ל We R Tech.

We R Tech מונתה למפיץ ולספק השירות הראשי של מוצרי סנטריטי בישראל, וכן לנציג רשמי (VAR) של פעילות החברה בכלל אזור EMEA. זאת, במסגרת הסכם שאליו הגיעו שתי החברות באחרונה, שנותן ל-We R Tech אחריות לכלל הפעילות בישראל, לרבות מכירת מוצרי סנטריטי, מתן שירותי ייעוץ ותמיכה טכניים ויישום פרויקטים. כמו כן, היא תספק שירותים דומים ללקוחות בכלל אזור EMEA.

סנטריטי היא חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמת AIOps שמאפשרת לארגונים בינוניים וגדולים בעלי סביבות IT/OT ורכיבי קצה רבים (Distributed Edge), שפזורים על פני מאות ואף אלפי אתרים, לקבל חיווי בזמן אמת אודות ביצועי כלל המערכות הטכנולוגיות. זאת, לצד מדידה רציפה של זמינות השירותים העסקיים והתפעוליים של הארגון. מהחברות נמסר כי הפלטפורמה מאפשרת לקצר בכ-80% את זמני התגובה במקרים של תקלות, לבצע תיקונים חכמים באמצעות אוטומציה ולאפשר ניהול מצאי (Assest management) דינמי, עם ממשקים ישירים לכלים משלימים כמו המערכת של סרוויס נאו.

על הלקוחות המשתמשים במערכת נמנים מאות ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות (MSP) ברחבי העולם, בהם ארגונים שנמנים על רשימת פורצ'ן 500.

We R Tech מספקת שירותי אינטגרציה בעולמות ה-IT, עם התמחות בפרויקטים טכנולוגיים מורכבים בארץ ובחו"ל. השירות של החברה כולל מכירת חומרה ותוכנה של יצרנים מובילים, שירותי תכנון והטמעה, ותמיכה לאחר השלמת הפרויקט.

"המהלך ישפר את השירות ויביא לצמיחה בפעילות סנטריטי"

רועי קרן, מנכ"ל סנטריטי, אמר כי "העמקת שיתוף הפעולה עם We R Tech ומינויה כשותף ראשי נעשתה לאחר שנים של עבודה משותפת ובחינה מעמיקה של עמידה בסטנדרטים גבוהים. אנחנו משוכנעים שמהלך זה ישפר את רמת השירות ללקוחותינו ויביא לצמיחה בכלל הפעילות שלנו באזור EMEA, לרבות בישראל".

רן פלדמן, מנכ"ל We R Tech, ציין כי "שיתוף הפעולה עם סנטריטי הוא הבעת אמון מצד יצרן מוביל, שמכיר ביכולותינו, שמבוססות על שלושה גורמי מיקוד: לקוח, שירות ומקצועיות. נמשיך לפעול בהתאם לערכים ויעדים אלה, על מנת לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. אנחנו גאים במינוי של We R Tech כמפיץ הראשי של סנטריטי, ונפעל לשמר את האמון שניתן בנו מצידה ומצד לקוחותיה"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים