הסערה ברברה: "העבודה ההיברידית תלויה באספקת חשמל סדירה"

הצפי הוא לעוד הפסקות חשמל ביממה הקרובה, וכדי להמשיך את העבודה מהבית ולמנוע נזקים לארגון במצב זה נדרשים פתרונות אל-פסק - כך לדברי אבי שם טוב, מנהל הפצה ב-APC ישראל מבית שניידר אלקטריק

אבי שם טוב, מנהל הפצה ב-APC ישראל מבית שניידר אלקטריק.

בלא מעט ארגונים אפשרו אתמול (ב') והיום לעובדים לעבוד מהבית, לאור הסערה ברברה, שפוקדת את המדינה. זאת, יותר מאשר המצב הרגיל, שבו ממילא העבודה בארגונים רבים מתבצעת באופן היברידי. "היכולת להמשך העבודה מהבית, כחלק מהמודל ההיברידי, תלויה באספקת חשמל סדירה", כך אמר אבי שם טוב, מנהל הפצה ב-APC ישראל מבית שניידר אלקטריק.

בראיון לאנשים ומחשבים ציין שם טוב כי "יומה הראשון של [ברברה מאחורינו, אלא שעל פי התחזיות המטאורולוגיות, שיאי הקור עודם לפנינו, וסערת החורף צפויה להמשיך להכות בחוזקה. אף שמקומות עבודה רבים הכריזו על ימי הסערה כימי עבודה מהבית, הרי שעבור עשרות אלפי בתי אב גם היכולת הזו נמנעה, בעקבות רצף של הפסקות חשמל שחוו כמה מהערים המרכזיות בישראל כבר ביומה הראשון של ברברה – ראשון לציון, חיפה, אשדוד, רחובות ועוד".

"המענה להמשך העבודה מהבית בסערות: פתרונות אל-פסק"

לדברי שם טוב, "הצפי הוא להמשך גל הפסקות החשמל גם ביממה הקרובה, ועד שברברה תלך מאיתנו, כשחברת החשמל מצויה בהיערכות שיא להתמודדות עם הסערה ונזקיה". שם טוב הדגיש כי "המענה לאתגר של המשך עבודה מהבית במודל ההיברידי הוא בהטמעת פתרונות אל-פסק, ביתיים וארגוניים".

הוא אמר כי "הבעיה עם סופות חורף מסיביות, דוגמת זו שאנחנו חווים כעת, היא שאחת מתוצאות הלוואי שלהן היא הפסקות חשמל, בין אם בגלל מגבלות הייצור או תקלות שנגרמות מפגיעה בקווי המתח. כאשר העובד עובד מהבית ויש הפסקות חשמל, עבודתו נפגעת. אלא שהנזק לא נגמר כאן: הפסקות חשמל עלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים למחשבים, מתגים וציוד אלקטרוני רגיש אחר. הן גורמת לכיבוי 'אלים' של המחשב ולפגיעה בלוח האם או בזיכרון שלו. מצב זה מביא את הארגון להשבתה משמעותית של העובד, ומניע צורך להחלפה של המחשב ולביצוע תהליך שחזור של המידע שאבד. בכל סופת חורף זה מה שקורה לאלפי אנשים, ואיש לא רוצה ליפול בצד הלא נכון של הסטטיסטיקה הזאת".

"הפתרון למצב הזה הוא פשוט יחסית", ציין שם טוב, "והוא הצטיידות במכשיר אל-פסק, שמספק למחשב עוד כ-30 דקות של גיבוי חשמלי – גם במקרה של הפסקת חשמל. כך ניתן לאפשר את המשך העבודה גם במצב של הפסקת חשמל, וגם אפשר לבצע כיבוי מסודר של המחשב ולמנוע את הנזקים שעלולים להיגרם בשל כיבוי לא מבוקר".

"אנחנו ממליצים לבחור מערכת אל-פסק שתאפשר זמן גיבוי שלא יפחת מ-15 עד 30 דקות", אמר. "זאת, על מנת שניתן יהיה להמשיך לעבוד גם במהלך הפסקות חשמל קצרות, אך גם לבצע כיבוי מסודר של המחשב, ולמנוע כיבוי שמסוכן לו ולציוד ההיקפי. מתחילת השבוע חווינו זינוק בהיקף של רכישת מערכות אל-פסק מתוצרתנו: רק ביממה האחרונה נרכשו מאות רבות של מכשירים. הציבור מבין שאל-פסק מספק לו סוג של 'תעודת ביטוח', שתאפשר לו להימנע מהנזקים הכספיים ועוגמת הנפש שעלולים להיגרם כתוצאה מהפסקת חשמל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים