תדיעד מעלה עוד פרויקט ERP של פריוריטי בקליל

היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים ● לדברי ירין פיקר, ששימש כמנמ''ר קליל עד לאחרונה: "בחרנו בפריוריטי לאחר שבחנו כמה מערכות ERP וזו הכי התאימה לנו"

ירין פיקר, שימש כמנמ''ר קליל עד לאחרונה.

תדיעד מקבוצת סיסנת תוכנה, מבית קבוצת אמנת, פועלת בימים אלה ליישום של מערכת ERP של פריוריטי בקליל. הפרויקט החל לפני חצי שנה, וצפוי להסתיים בתחילת 2023. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפרויקט מבוצע במחלקת הצבע החדשה של קליל, המוקמת בימים אלה באתר החברה בכרמיאל. פרויקט היישום נוגע במחלקת הצבע עצמה, וגם במחלקות אחרות של קליל – משלוחים, מחסנים, פעילות באזור התעשייה ברקן, אריזה ותפ"י.

בסיומו של פרויקט זה, תאוחדנה פעילויות ה-IT במפעל הצבע של קליל, עם תהליכי העבודה של כלל הארגון. הטמעת המערכת הנוכחית נדרשת לטובת השתלבות של מחלקת הצבע בתהליכי העבודה בחברה, שכן הצבע מהווה חלק מרצפת הייצור.

קליל

קליל

פרויקט גדול שחולק לשתיים

מדובר בפרויקט המשך לפרויקט גדול יותר של החלפת מערכת ERP ישנה שהייתה בקליל, והטמעת מערכת ה-ERP של פריוריטי בכלל הגופים והיחידות של קליל, המשרת בסך הכל כ-150 מעובדי החברה.

בשל מורכבות פרויקט המקור, הוחלט על חלוקתו לשני שלבים. פרויקט זה, שעלותו נאמדת במיליוני שקלים, נערך על ידי תדיעד בשיתוף FBC. השלב הראשון החל ב-2019 והסתיים עם העלייה לאוויר ב-2020. במסגרת שלב זה, המשרת כ-50 משתמשים, עלו לאוויר המודולים הבאים של מערכת פריוריטי: כספים, רכש, משאבי אנוש, אבטחת איכות, והטמעת המערכת במפעל רול פרופיל, חברה-בת של קליל העוסקת בייצור תריסים.

בשלב השני, הקריטי בפרויקט, עלו מודולי ייצור ותכנון, תפ"י, מלאי, משלוחים, אריזה, מכירות ומודול לתפעול המחסן הלוגיסטי של החברה באזור התעשייה ברקן. השלב השני של הפרויקט החל ב-2020 והסתיים ביולי 2021 והוא משרת כ-80 מעובדי החברה. הוא נתקל בקשיים רבים, עקב המורכבות הרבה של הפרויקט. עיקר האתגרים היה בהעלאת מודול היצור, שהיה מורכב במיוחד. אנשי תדיעד הצליחו להתגבר על כל הקשיים ולהעלות את המודולים באופן מלא ותקין.

"כיום קל לנו יותר להטמיע תהליכים חדשים"

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר ירין פיקר, ששימש כמנמ"ר קליל עד באחרונה: "בחרנו בפריוריטי לאחר שבחנו כמה מערכות ERP וזו הכי התאימה לנו. בשלב השני של הפרויקט, התחלנו לבדוק את נושא התהליכים של הייצור, והבנו כי ישנן מורכבויות הייחודיות לתעשייה שלנו ולשיטות העבודה שלנו. בשל כך, עשינו שני דברים – צמצמנו את היקף הפיתוחים ודחינו את מועד העלייה לאוויר, כי חשנו שאיננו מוכנים בצורה המיטבית. לאחר שערכנו תהליך של מיפוי סיכונים, עלינו לאוויר ביולי 2021. נוכחנו לדעת כי פתרנו במהלך הדרך חלק מהבעיות".

"עם סיום הפרויקטים", סיכם פיקר, "יש לנו מערכת ERP מודרנית, העונה לצרכים המשתנים שלנו. יש לנו תשתית טכנולוגית שתיקח אותנו קדימה לעשור-15 השנים הבאות. בנוסף, הפרויקט הביא לשיפור באיכות הנתונים ולזמינות המידע. הפרויקט הביא לבנייה של אמת ארגונית אחת, עם חיסכון תפעולי ואופק טכנולוגי. בשל הטמעת פריוריטי על ידי אנשי תדיעד, כיום קל לנו יותר להטמיע תהליכים חדשים. אנשי תדיעד עמדו לצידנו תמיד, גם ברגעים קשים, תוך שהם שומרים על רמת מקצועיות גבוהה מאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים