נספרו תפיץ בישראל את דרופבוקס

נספרו תשמש כמפיצה האזורית לשוק הארגוני, תשווק ותיישם את הכלים של דרופבוקס לעולם ניהול התוכן הארגוני (EIM) בקרב ארגונים בשוק המקומי

רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM בנספרו.

נספרו (NessPRO) תייצג את דרופבוקס (Dropbox) בישראל, זאת, לאחר שדרופבוקס מינתה את נס (Ness) מקבוצת חילן לשותפה בישראל. נספרו, קבוצת ייצוג והפצת המוצרים של נס, תשמש כמפיצה האזורית לשוק הארגוני, תשווק ותיישם את הכלים של דרופבוקס לעולם ניהול התוכן הארגוני (EIM) בקרב ארגונים בשוק המקומי.

נספרו, נמסר, "תעניק ללקוחותיה של דרופבוקס תמיכה מקומית חזקה יותר בישראל, ואף תהיה הגוף המיישם לטכנולוגיות שלה – מפתרונות שיתוף מאובטח ואחסון ועד לפתרונות העומדים בפני עצמם, הכוללים פתרון לחתימה דיגיטלית מאובטחת, פתרון לשיתוף מאובטח ומוצפן של מסמכים תוך איסוף מידע עסקי רב ערך וניתוח מעמיק על אופן צריכת וקריאת המסמך, כמו גם פתרונות נוספים לעבודה שיתופית.

דוד קוך, דירקטור מכירות וערוצי הפצה של דרופבוקס לאזור EMEA, ציין כי "נספרו היא שחקנית חזקה בשוק התוכנה-כשירות (SaaS) המקומי, ואחת ממפיצות התוכנה הגדולות בישראל. השותפות עמה תרחיב את מעגל הלקוחות שלנו בשוק המקומי".

רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM בנספרו, הוסיפה כי "חבילת פתרונות דרופבוקס משלימה את הפעילות שלנו בעולם פתרונות ניהול המידע והתוכן. נעניק ללקוחותינו פתרונות מקצה-לקצה בעולם שיתוף וניהול המידע הדיגיטלי. סל הפתרונות האלה לארגונים, משלב את היתרונות של פריסת ענן מאובטחת עם חוויית משתמש ידידותית בכל רגע נתון, מכל מקום ומכל מכשיר. כך, ארגונים יוכלו לקבל מבט של 360 מעלות על ניהול ושיתוף המידע בארגון ומחוצה לו, באופן אינטואיטיבי, מוצפן וחכם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים