מנכ"ל חדש לפורסקאוט – הרביעי בשלוש שנים

כעת נכנס לתפקיד בארי מיינץ, ששימש כסמנכ''ל התפעול של מאלוור בייטס וכן שהיה מנכ"ל מובייל איירון

מונה לתפקיד המנכ"ל החדש של פורסקאוט. בארי מיינץ.

פורסקאוט (Forescout), הישראלית במקורה, הודיעה על מינוי בארי מיינץ כמנכ"ל החברה. מיינץ הוא המנכ"ל הרביעי של פורסקאוט בתוך שלוש שנים.

מ-2018 עד 2022, מיינץ שימש כסמנכ"ל התפעול של חברת אבטחת הסייבר מאלוור בייטס (Malwarebytes). לפני כן, בין 2015 ל-2017, הוא היה מנכ"ל מובייל איירון (MobileIron) – שהייתה ספקית ניהול ואבטחה של נקודות קצה. לפני כן מיינץ עבד משך עשור בתפקידי ניהול בכירים בווינד ריבר (Wind River), ובתפקיד האחרון שימש כנשיא החברה. מאז נובמבר האחרון הוא שימוש שותף תפעולי בקרוספוינט (Crosspoint).

עם כניסתו לתפקיד אמר מיינץ לעיתונות הטכנולוגית בארה"ב כי "יש לנו הזדמנות להגדיל את היקף הפעילות שלנו, על ידי מיקוד בערוצי השותפים וההפצה, תחומים שלא מינפנו עד תום".

גרג קלארק, יו"ר פורקאוסט, אמר כי "התזמון במינויו של מיינץ למנכ"ל הוא אידיאלי, בהינתן שהחברה השלימה כעת את השינוי שלה במודל ההכנסות וגם השיגה צמיחה בהכנסות ורווחיות. המינוי, כמו השינוי בפעילות החברה, פותחים הרבה אפיקים עבור פורסקאוט, כאשר אנחנו מביטים קדימה". קלארק שימש בעבר כמנכ"ל סימנטק ו-BlueCoat, וכן כיהן בעצמו כמנכ"ל פורקאוסט.

מחברה ישראלית לחברה אמריקנית 

פורסקאוט הוקמה ב-2000 על ידי שישה ישראלים, וכיום מאוגדת כחברה אמריקנית. לחברה יותר מ-3,000 לקוחות ארגוניים וכ-1,000 עובדים. אתר החברה בתל אביב, שהוא הגדול ביותר שלה מחוץ לארצות הברית, מתמקד במחקר אבטחת הסייבר ובפיתוח טכנולוגיות העתיד.

פורסקאוט הונפקה בנאסד"ק ב-2017, ובחלוף פחות משנתיים הכפילה את שוויה. אדוונט אינטרנשיונל רכשה אותה ב-2020 תמורת 1.4 מיליארד דולר. ב-2018 רכשה פורסקאוט את סקיוריטי מטרס (SecurityMatters), שמציעה פתרונות נראות וניהול סיכונים ל-OT – מערכות בקרה תעשייתיות, ICS. בפברואר השנה היא קנתה את CyberMDX הישראלית, שמפתחת פלטפורמת אבטחת סייבר וניהול לוגיסטי של מכשור רפואי, תמורת כ-200 מיליון שקל. בחודש יולי האחרון פורסם בלעדית כאן, באנשים ומחשבים, שהיא רכשה את Cysiv, שעוסקת בזיהוי אירועי סייבר בזמן אמת, תמורת 120 מיליון דולר.

וואיל מוחמד, מנכ"לה היוצא של פורסקאוט.

וואיל מוחמד, מנכ"לה היוצא של פורסקאוט. צילום: יח"צ

באוקטובר 2022 פורסקאוט הודיעה על צעדי "התייעלות", שכוללים גם פיטורים, שהיקפם עמד על כ-10% מעובדי החברה. וואיל מוחמד, מנכ"ל החברה, עזב אף הוא את תפקידו. מוחמד מונה למנכ"ל פורסקאוט במרץ 2021. הוא שימש בעבר כנשיא טרנד מיקרו וכסמנכ"ל התפעול שלה, אחרי שהיא רכשה את סטארט-אפ הסייבר שהקים.

מוחמד היה המנכ"ל השלישי של פורסקאוט מאז חורף 2020 – משמע, בתוך פחות משלוש שנים. הוא החליף את קלארק, שעמד בראש החברה לאורך חמישה חודשים בלבד ושממשיך לעמוד בראש מועצת המנהלים שלה, לצד תפקידו כמנכ"ל קרוספוינט קפיטל.

קלארק החליף את מייקל דה צ'זרה, המנכ"ל הוותיק, ששימש בתפקיד שש שנים. דה צז'רה הוביל את פורסקאוט תוך עריכת סבבי גיוס רבים, וכן להנפקה ציבורית ראשונה לפי שווי של 116 מיליון דולר, באוקטובר 2017, ולבסוף בעת מכירתה לחברת ההשקעות הפרטית אדוונט אינטרנשיונל. על רקע המכירה, שעברה מהמורות בטרם מומשה לבסוף – הוא נאלץ לעזוב את תפקידו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים